نهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات برگزار می شود

ایران کنفرانس

نهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات برگزار می شود

نهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ به میزبانی دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار علمی ایسنا، هدف از برگزاری این کنفرانس فراهم کردن زمینه‌های همکاری بیشتر میان پژوهشگران با ارایه آخرین دستاوردهای نظری و کاربردی و ایجاد موقعیت برای تبادل نظر و آشنایی بیشتر علاقمندان این حوزه می‌باشد.

تحقیق در عملیات (OR) دانشی است به منظور به کار بستن روش‌های تحلیلی توسعه یافته برای کمک به تصمیم‌گیری بهتر. تحقیق در عملیات با استفاده از روش‌هایی نظیر مدلسازی ریاضی به منظور تحلیل شرایط پیچیده به مدیران اجرایی توانایی اتخاذ تصمیم‌های مناسب‌تر و ایجاد سیستم کارا و ثمر بخش در مجموعه داده‌های پیچیده را با در نظر گرفتن تمامی محدودیت‌ها و شرایط موجود، پیش‌بینی دقیق نتایج و ارزیابی ریسک می‌دهد.

تحقیق در عملیات یک رویکرد منحصر به فرد است که می تواند روش‌های توسعه یافته و در عین حال پیچیده را به کمک اشخاص آموزش دیده پیاده‌سازی کند. توانایی OR به ویژه در استفاده از ابزارهای توسعه یافته و روش‌هایی است که می‌تواند توانایی ارزیابی و تحلیلی که نرم‌افزارهای رایج از جمله صفحه گسترده‎ها از آن عاجزند را قوت ببخشد. به عبارت دیگر یک کارشناس تحقیق در عملیات، توانایی تعریف چالش‌های عمده که شما در زمینه‌های کاری خود با آن روبرو هستید را داشته و روش‌هایی برای شفاف سازی و به کار بستن داده‌های مورد نیازتان را فراهم می‌کند. به منظور رسیدن به این نتایج، کارشناسان OR طرح‌های خود را در راستای آخرین فناوری تحلیل و ارزیابی به منظور پیدا کردن ارتباطات ارزشمند و چشم‌اندازهای مناسب و اتخاذ پیش‌بینی‌های موثر ترسیم می‌کنند.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 7 مهر 1394 ، 14:07)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس