برگزاری کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران

ایران کنفرانس

برگزاری کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران

به گزارش گروه علمی ایرنا از انجمن چشم پزشکی ایران، دکتر مسعود ناصری پور، دبیر علمی این کنگره در این مورد اظهار کرد: امسال برای دومین بار با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کنگره چشم پزشکی به صورت بین المللی برگزار می شود.
وی افزود: در ادامه سیاست افزایش ارتباط با نهادهای بین المللی توسط انجمن چشم پزشکی ایران، امسال نیز سعی شده است که یک کارگاه آموزشی با همکاری و هماهنگی انجمن جهانی چشم پزشکی (ICO) برگزار شود.
ناصری پور تصریح کرد: در روز بیست و سوم آذرماه در برنامه پیش کنگره، پنج گروه فوق تخصصی شامل بیماری های شبکیه، قرنیه و جراحی رفراکتیو، اکولوپلاستیک (جراحی پلاستیک چشم)، گلوکوما (آب سیاه)، استرابیسم (انحراف چشم) و نوروافتالمولوژی، آخرین دستاوردهای مربوط به رشته های فوق تخصصی خود را ارایه می کنند.
دبیر علمی این کنگره یادآور شد: همچنین طی سه روز برپایی کنگره از 24 تا 26 آذر ماه، مباحث عمومی چشم پزشکی در قالب برنامه های متنوعی از قبیل سخنرانی، سمپوزیوم، کارگاه و ارایه مقالات آزاد به چشم پزشکان ارایه می شود.
وی اضافه کرد: همزمان با برپایی این کنگره، جشنواره فیلم و عکس در زمینه بیماری های چشم و نحوه درمان آنها و نیز جراحی های چشم پزشکی و بیماری های نادر برگزار و طی آن به فیلم ها و عکس های برتر جوایزی اعطا خواهد شد.
ناصری پور از برگزاری نمایشگاه جنبی با مشارکت اغلب شرکت های تولیدکننده و واردکننده تجهیزات چشم پزشکی و دارویی خبر داد و افزود: در این نمایشگاه آخرین دستاوردها در حوزه وسایل و تجهیزات چشم پزشکی توسط شرکت های مختلف به چشم پزشکان ارایه می شود.
وی اظهار کرد: امسال در خلال برگزاری این کنگره، نشست ویژه انجمن و انتخابات انجمن چشم پزشکی نیز برپا می شود.
به گفته دبیر بیست و پنجمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران، در مراسم افتتاحیه کنگره چشم پزشکی (24 آذر ماه) 'کارل گولنیک'، مسوول آموزش انجمن جهانی چشم پزشکی در زمینه چالش های جهانی آموزش چشم پزشکی سخنرانی خواهد داشت.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 12 آبان 1394 ، 08:07)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس