فراخوان جایزه 5 هزار دلاری یونسکو برای دانشمندان جوان

ایران کنفرانس

فراخوان جایزه 5 هزار دلاری یونسکو برای دانشمندان جوان

سازمان یونسکو طی فراخوانی از دانشمندان جوان کشور برای شرکت در مسابقه جایزه دانشمند جوان انسان و کره مسکون دعوت بعمل آورد.

به گزارش ایسنا، مدیریت همکاری‌های بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران شرایط شرکت دانشمندان جوان کشور برای دریافت جایزه 5000 دلاری سازمان یونسکو با عنوان جایزه دانشمند جوان انسان و کره مسکون را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این سازمان، متقاضیان دریافت این جایزه باید حداکثر تا 40 سال سن داشته باشند و پروژه‌های مرتبط با ذخیره‌گاه‌های زیست‌کره آنها باید حداکثر تا مدت دو سال گذشته انجام شده باشد.

بر اساس این فراخوان، داوطلبان واجد شرایط تنها تا تاریخ 10 مهر ماه 1395 می‌توانند فرم تکمیل‌شده و رزومه خود را به گروه علوم کمیسیون ملی یونسکو - ایران به نشانی الکترونیکی آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال کنند.

محققان علاقه‌مند به شرکت در این رویداد بین‌المللی می‌توانند برای تکمیل فرم به فایل پیوست و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی ​ www.unesco.org/new/en/natural-sciences/environment/ecological-sciences/man-and-biosphere-programme/awards-and-prizes/mab-young-scientists-awards مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس