همایش ارزشیابی کیفیت نظام‌های سنجش علم، فناوری و صنعت برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

همایش ارزشیابی کیفیت نظام‌های سنجش علم، فناوری و صنعت برگزار می‌شود

دومین همایش ملی سنجش و ارزشیابی «علم: ارزشیابی کیفیت نظام‌های سنجش علم، فناوری و صنعت» آذر امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ای همایش به میزبانی دانشگاه اصفهان و با همکاری انجمن آموزش عالی ایران برگزار می‌شود.

این کنفرانس در هفت محور رویکردها و شاخص‌های سنجش و ارزیابی علم، فناوری و صنعت؛ نظام‌های تضمین کیفیت و ارزشیابی علم، فناوری و صنعت و چالش‌های ناشی از آنها؛ مطالعات تطبیقی ارزشیابی علم، فناوری و صنعت؛ نظام‌های ارزشیابی علم، فناوری و صنعت در رفتار جامعه علمی؛ نظام‌های سنجش و ارزشیابی علم، فناوری و صنعت و رشد و توسعه علمی،فناوری و صنعتی کشور؛ تولید سیاست‌گذاری و ارزشیابی علم، فناوری و صنعت در کشور و نظام‌های ارزشیابی علم، فناوری و صنعت و مدیریت کشور برگزار می‌شود.

در این کنفرانس 5 نشست تخصصی با حضور موافقان و مخالفان با عنوان‌های بهترین نظام رتبه‌بندی برای مجلات کشور کدام است؟ چگونه علم، فناوری و صنعت را در کشور ارزشیابی کنیم؟ با کدام نظام سنجش علم و فناوری، علم انسانی را ارزشیابی کنیم؟ کدام نظام‌های سنجش را در ارشیابی علم، فناوری و صنعت به کار نگیریم؟ و بهترین شیوه برای ترفیع و ارتقای اعضای هیات علمی و پژوهشگران کشور کدام است؟ برگزار می‌شود.

اخلاق پژوهش، چگونه یک مقاله را داوری کنیم؟ صنعت‌سنجی، چگونه مجلات، کنفرانس‌ها و نمایه‌های جعلی را بشناسیم و شناسایی رویکردها و شاخص‌های کاذب در سنجش و ارزشیابی علم از جمله کارگاه‌های تخصصی است که در حاشیه این کنفرانس برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت‌نام در این کنفرانس 20 آبان و مهلت ارسال فایل نهایی مقالات تا 31 شهریور تعیین شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در این کنفرانس به سایت کنفرانس به نشانی http://ses2016.ir مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس