دانشگاه زنجان، میزبان نخستین همایش ملی زیست فناوری

ایران کنفرانس

دانشگاه زنجان، میزبان نخستین همایش ملی زیست فناوری

دانشگاه زنجان، میزبان نخستین همایش ملی زیست فناوری گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی شد.

به گزارش ایسنا، نخستین همایش ملی زیست فناوری گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی به میزبانی دانشگاه زنجان در شهریورماه امسال با همکاری پژوهشکده فناوری‌های نوین زیستی، ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی، انجمن علمی گیاهان دارویی و ستاد توسعه زیست فناوری برگزار خواهد شد.

این همایش جهت هم‌افزایی علمی و بهره‌برداری کافی، شایسته و متمرکز از حضور و مشارکت علمی محققان، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حوزه‌ی بیوتکنولوژی گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی به‌صورت کاملاً تخصصی مبتنی بر روش‌های نوین زیستی در دو عرصه مهم گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی ایران که هر دو از ذخایر ارزشمند و منحصر به‌فرد کشور و نیز استان است طی روزهای 11 و 12 شهریورماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی غدیر دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

محورهای این همایش شامل مهندسی ژنتیک، تنوع ژنتیکی، کشت بافت، کشت اسپور، بیان ژن، متابولیت‌های ثانویه و سایر پژوهش‌های مرتبط یا بیوتکنولوژی گیاهان دارویی و میکوریزا در قارچ‌های کوهی بوده و آخرین مهلت ارسال مقالات 31 تیرماه امسال اعلام شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس