برگزاری مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱

ایران کنفرانس

برگزاری مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱

مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران به همت ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و با میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جلسه راهبری مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ۲۰۲۲ ایران با حضور محمد علی‌اکبری، مشاور ریاست عالی دانشگاه و سرپرست باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، مرتضی موسی خانی، رئیس سرای نوآوری سینتک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران، داود ثمری، سرپرست معاونت علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، محمدحسن بهزادی، مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و پرویز احسنی نماینده اداره کل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه و معاونان و مدیران کل باشگاه پژوهشگران برگزار شد.

در این جلسه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به عنوان میزبان این دوره از مسابقات به کمیته ملی روبوکاپ ایران معرفی شد و مقرر گردید کمیته ملی روبوکاپ هماهنگی لازم را با فدراسیون جهانی روبوکاپ در خصوص اخذ مجوز برگزاری مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران ۲۰۲۲ و تعیین زمان برگزاری در سال ۱۴۰۱ انجام دهند.

این دوره از مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران به همت ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و با میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با توجه به تجربیات چندین ساله خود در برگزاری مسابقات بین‌المللی روبوکاپ، در برگزاری و اجرای این دوره از مسابقات نیز همکاری های لازم را انجام خواهد داد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس