فراخوان مقاله همایش پیشرانه‌های دریایی

ایران کنفرانس

فراخوان مقاله همایش پیشرانه‌های دریایی

نخستین همایش بین‌المللی و سومین همایش ملی پیشرانه‌های دریایی، آذرماه ۱۴۰۱ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، با توجه به اهمیت ناوگان دریایی و پیشرانه‌های دریایی در رشد و پیشرفت کشور و در راستای توسعه علمی و دانش‌بنیان این صنعت حساس و دارای فناوری برتر (هایتک)، نخستین همایش بین‌المللی و سومین همایش ملی پیشرانه‌های دریایی با همکاری پژوهشکده و دانشکده مهندسی خودروی دانشگاه علم و صنعت ایران و سازمان صنایع دریایی در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

محرکه اصلی؛ انتقال قدرت؛ پیش برنده‌ها؛ پایش، نگهداری و بهره‌برداری؛ مواد و متالورژی؛ کنترل، برق و الکترونیک؛ قوای محرکه نوین؛ جایگاه و نقش پیشرانه‌های دریایی در پیشرفت و توسعه، محورهای اصلی این همایش اعلام شده است. دکتر محمد حسن شجاعی‌فرد، رئیس دانشکده و پژوهشکده مهندسی خودروی دانشگاه علم و صنعت ایران، دکتر علی قاسمیان مقدم، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی خودروی دانشگاه علم و صنعت ایران، به ترتیب دبیر همایش و دبیر علمی هستند.

مهلت ارسال مقاله در این همایش، ۱۵ آبان ۱۴۰۱ اعلام شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت همایش به نشانی mpc2022.iust.ac.ir مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس