همایش خلیج فارس فرصتی برای ارتباط صنایع و پژوهشگران است

ایران کنفرانس

همایش خلیج فارس فرصتی برای ارتباط صنایع و پژوهشگران است

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: برگزاری چهارمین همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی فرصتی مناسب برای ارتباط صنایع و پژوهشگران برای پاسخگویی به نیازها و مشکلات آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مدرسی عصر یکشنبه در نشست اطلاع رسانی همایش نفت، گاز و پتروشیمی با خبرنگاران با اشاره به تاکید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر نظام ایده‌ها و نیازمندی‌ها، اظهار داشت: قرار است دانشگاه پاسخگوی نیازهای و چالش‌های محیط پیرامونی خود باشد و دانشگاه خلیج فارس در دهه چهارم فعالیت خود برای پرداختن به حوزه‌های مزیتی استان بوشهر تکلیف دارد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی افزود: برگزاری همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در این راستا به میزبانی دانشگاه خلیج فارس برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری چهارمین همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی فرصتی مناسب برای ارتباط صنایع و پژوهشگران برای پاسخگویی به نیازها و مشکلات آنها است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس عنوان کرد: دریا، صنایع نفت، گاز و انرژی، نخیلات، محصولات کشاورزی خارج از فصل و گیاهان دارویی از حوزه‌های مزیتی استان بوشهر است.

مدرسی با بیان اینکه در کشورهای پیشرفته، دستگاه‌های برای رفع مشکلات خود به دانشگاه رجوع می‌کنند ولی در ایران بسیاری از دستگاه‌ها از این ظرفیت غفلت کرده‌اند.

وی در ارتباط با رتبه دانشگاه خلیج فارس، با اشاره به جای گرفتن و ارتقای این دانشگاه در رتبه بندی‌های دانشگاه‌های جامع تایمز و آی‌اس‌آی، گفت: با این حال پیام‌هایی برای تنزل رتبه این دانشگاه شنیده شده و در این راستا برای راه‌اندازی یک مرکز علم سنجی اقدام شده تا رتبه و وضعیت دانشگاه را به طور دقیق ارزیابی کند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس با اشاره به مؤلفه‌های مؤثر در رتبه بندی مراکز آموزش عالی، گفت: نقاط آسیب پذیر دانشگاه در این بخش‌ها احصا و برای بهبود آن راهکارهایی ارائه شده است.

تهران و بوشهر بیشترین آثار را دارند

دبیر اجرایی چهارمین همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی بوشهر نیز اظهار داشت: استان بوشهر پایتخت انرژی ایران است و صنایع بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی در آن واقع شده است و هدف این همایش این است که با حضور نخبگان صنعتی و دانشگاهی موضوعات مختلف در این حوزه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گیرد و راه حل‌هایی برای مشکلات یافت شود.

آزاده میروکیلی ادامه داد: دانشگاه خلیج فارس بوشهر برای چهارمین سال میزبان همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی است که در روزهای ۳۰ آذر تا یک دی ماه برگزار می‌شود

وی افزود: در این قالب در هر روز چهار پنل تخصصی در بخش‌های نفت (احیای چاه‌های کم بازده)، پتروشیمی (انرژی و متانول و زنجیره ارزش آن)، مسئولیت اجتماعی صنایع (انرژی و محیط زیست) و گاز (تأمین پایدار خوراک پالایشگاه‌ها) برگزار می‌شود.

میروکیلی بیان کرد: ۷۲ نفر از شرکت‌های گازی و ۴۰ نفر از صنایع پتروشیمی برای شرکت در همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی خلیج فارس اعلام آمادگی کرده‌اند.

دبیر اجرایی چهارمین همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی بوشهر عنوان کرد: از میان مقاله‌های فرستاده شده به دبیرخانه این همایش ۲۶ درصد از استان تهران، ۲۵ درصد از بوشهر، ۱۲ درصد از فارس و ۶ درصد از تبریز و مابقی از دیگر پژوهشگران داخلی و خارجی است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس