برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های هوشمند انرژی در کرمان

ایران کنفرانس

برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های هوشمند انرژی در کرمان

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های هوشمند انرژی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان  سه‌شنبه ۲۲ آذر آغاز بکار کرد.

دکتر روح‌الله فدائی‌نژاد بهرامجردی دبیر علمی کنفرانس هدف از برگزاری کنفرانس را گسترش دانش فنی مربوط به شبکه های هوشمند انرژی، محیطی پویا برای تبادل نظر علمی و فنی پژوهشگران، ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و تشویق مشارکت محققان عنوان کرد و گفت: کنفرانس بین‌الملی شبکه‌های هوشمند انرژی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان از ۲۲ آذر تا پنجشنبه ۲۴ آذر به مدت سه روز با همکاری انجمن شبکه‌های هوشمند ایران (ISOSG) برگزار می‌شود.

فدائی نژاد قابلیت اطمینان و تاب آوری در شبکه‌های هوشمند انرژی، بازار انرژی محلی در شبکه هوشمند انرژی، مبادلات انرژی همتا به همتا در شبکه‌های هوشمند انرژی، برنامه‌ریزی و بهره‌برداری ریزشبکه های الکتریکی در شبکه های هوشمند انرژی و سیستم‌های اتوماسیون و مدیریت پیشرفته توزیع در شبکه‌های هوشمند انرژی را از محورهای کنفرانس اعلام و خاطرنشان کرد: مدیریت انرژی و پاسخگویی بار در شبکه‌های هوشمند انرژی، مدل‌سازی و رایانش داده رانه با داده کاوی در شبکه‌های هوشمند انرژی، امنیت فیزیکی و سایبری در شبکه های هوشمند انرژی، پایش، کنترل، حفاظت و مدیریت خطا در در شبکه‌های هوشمند انرژیمنابع انرژی تجدیدپذیر، تولیدات پراکنده و ذخیره ساز در شبکه‌های هوشمند انرژی، زیرساخت اندازه‌گیری پیشرفته، اینترنت اشیاء و کاربردهای آن در در شبکه های هوشمند انرژی، سیستم‌های چند حاملی برق و گاز و هاب‌های انرژی، خانه هوشمند و ساختمان خودکفای انرژی در شبکه‌های هوشمند انرژی، شهر هوشمند و اینترنت اشیاء در شبکه‌های هوشمند انرژی، حمل و نقل الکتریکی و ماشین‌های برقی در شبکه‌های هوشمند انرژی، سیستم‌های مخابراتی و فناوری اطلاعات در شبکه‌های هوشمند، مبدل‌های الکترونیک قدرت برای شبکه های هوشمند انرژی، فرهنگ‌سازی، قانونگذاری، مقررات و استانداردگذاری در شبکه‌های هوشمند انرژی شبکه هوشمند آب و مدیریت آن و معماری هوشمند برای ساختمان‌ها و شهر در شبکه‌های هوشمند انرژی از محورهای کنفرانس است.

وی با بیان اینکه تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه کنفرانس ۱۰۲ مقاله بوده که از این تعداد ۴۲ مقاله به صورت شفاهی و ۳۹ مقاله در قالب پوستر ارائه می‌شود، افزود: همزمان با برگزاری کنفرانس، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌های تخصصی نیز با حضور صاحب‌نظران دانشگاهی و صنعتی و سازمان‌های مرتبط در مرکز همایش‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس