دهمین و سومین کنفرانس ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

دهمین و سومین کنفرانس ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد برگزار می‌شود

به نقل از دبیرخانه کنفرانس، از سال 1385 تا سال 1399 در دانشگاه فردوسی مشهد، نه کنفرانس ملی و از سال 1396 کنفرانس ملی به بین المللی تبدیل شده است. بطوری که از سال 1396 تا 1399 ، دو کنفرانس بین المللی برگزار شده است. با توجه به اهمیت مباحث توسعه شهری بعد از کرونا و بازگشت ارامش به زندگی ، و ایجاد شور وشوق در جامعه علمی وبخصوص در بین دانشجویان گرامی ، برا نیم ؛" دهیمن کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی برنامه ریزی و مدیریت شهری  با تاکید بر مسکن شهری و بازآفرینی " در تاریخ 24 و 25 آبان ماه سال  1402 برگزار شود.

یکی از اهداف عمده برگزاری کنفرانس تداوم برگزاری همایشهای برنامه ریزی و  مدیریت شهری  در دانشگاه فردوسی مشهد است . در واقع دانشگاه فردوسی مشهد برند مدیریت و برنامه ریزی شهری در کشور شده است. لذا حفظ این برند نیازمند تداوم برگزاری این همایش می باشد. هدف عمده دیگر برگزاری کنفرانس گذشت بیش از 40 سال از سیاستهای مسکن در کشور بویژه مسکن شهری است.  برخی به طور نسبی موفق و برخی نیز نا موفق بوده اند. لذا ارزیابی علمی از چالشهای پیش روی سیاستهای مسکن به صورت عام و مسکن شهری بصورت خاص صورت نگرفته است. بنابراین شناسایی نقاط قوت ، ضعف ، فرصت و تهدیدهای مسکن شهری و وبویژه سازگاری انها با رویکردهای جدید توسعه شهری پایداری نیازمند تلاشی ملی برای ابراز ایده های جدید در این خصوص می باشد که متخصصان و نظریه پردازان بتوانند در این زمینه  یافته های خویش را ارایه وبه مشارکت گذارند. هدف دیگر از برگزاری کنفرانس با توجه به تصمیم دولت مبنی براحداث حدود 4 میلیون واحد مسکونی در ایران در این دوره 4 ساله (1404-1400 )، بنظر می رسد موضوع مسکن و بویژه مسکن شهری مساله روز کشور در حوزه برنامه ریزی و مدیریت شهری باشد. همچنین تصمیم دولت مبنی بر احداث 40 شهر جدید ، نیز اهمیت موضوع را بیش از پیش دو چندان نموده است. لذا محور ویژه کنفرانس : مسکن و بازآفرینی شهری، سایر محورهای کنفرانس در 3 محور کلی مسکن،بازآفرینی شهری پایدار  و مسائل ویژه کلانشهر مشهد تعیین شدند.

مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس پایان شهریور ماه می باشد.

لینک سایت کنفرانس:

upmc10.um.ac.ir

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس