فراخوان همایش نقش دولت در تامین مالی آموزش عالی از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی منتشر شد

ایران کنفرانس

فراخوان همایش نقش دولت در تامین مالی آموزش عالی  از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی منتشر شد

دکتر حسین نصیری، سرپرست گروه آموزش عالی و تحقیقات مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: با هدف بهینه‌سازی هزینه‌کرد اعتبارات با تمرکز بر اصل سی‌ام قانون اساسی، همایش «نقش دولت در تامین مالی آموزش عالی» از سوی دفتر آموزش و فرهنگ مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. 

وی افزود: پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله علمی، یادداشت سیاستی یا تولیدات چند رسانه‌ای در محورهای «دولت و تامین مالی آموزش عالی»، «تامین مالی آموزش عالی از منظر حقوقی و قانونی»، «تامین مالی آموزش عالی، حکمرانی و اداره دانشگاه» و «تجارب جهانی تامین مالی آموزش عالی» به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

نصیری تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ تعیین شده است و پس از آن تا ۲۲ آذرماه داوری آثار انجام خواهد شد. همایش «نقش دولت در تامین مالی آموزش عالی» نیز ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در همایش می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت به آدرس rc.majlis.ir و همچنین پست الکترونیکی به نشانی آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید به مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ارسال کنند.

سرپرست گروه آموزش عالی و تحقیقات مرکز پژوهش‌های مجلس تصریح کرد: پژوهشکده شورای نگهبان، سازمان بهزیستی کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد دانشگاهی، صندوق نوآوری و شکوفایی، پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف، مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه تربیت مدرس و دیگر دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی در برگزاری این همایش همکاری دارند.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 4 شهریور 1402 ، 07:01)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس