اردبیل میزبان کنفرانس بین‌المللی مدیریت توسعه گردشگری خواهد بود

ایران کنفرانس

اردبیل میزبان کنفرانس بین‌المللی مدیریت توسعه گردشگری خواهد بود

اردبیل-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اردبیل میزبان کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار در مهرماه سال‌جاری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب  در جلسه هماهنگی دومین کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار اظهار کرد: کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار در مهرماه سال جاری با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان و دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنفرانس با تاکید بر گردشگری استان اردبیل برگزار می‌شود و مهمانانی از دانشگاه‌های معتبر خارجی و داخلی در این کنفرانس حضور خواهند داشت که برگزاری این کنفرانس می‌تواند در توسعه گردشگری استان مؤثر باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: علاقمندان می‌توانند تا ۲۰ شهریور ماه مقالات خود را به دبیرخانه این کنفرانس در دانشگاه محقق اردبیلی ارسال کنند و تاریخ برگزاری همایش نیز ۲۰ مهرماه است که مقدمات لازم برای برگزاری آن انجام شده است.

محمدی ادیب همچنین از پیش‌بینی تسهیلات تبصره ۱۸ برای نوسازی هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل خبر داد و گفت: این تسهیلات در راستای بازسازی و نوسازی مراکز اقامتی و هتل‌ها لحاظ شده است و سعی می‌کنیم از این طریق به واحدهای فرسوده و نیازمند بهسازی کمک کنیم.

وی با بیان اینکه حوزه آموزش و تبلیغات در راستای توسعه گردشگری استان باید جدی گرفته شود، گفت: در این مورد از بهره‌برداران و فعالان حوزه گردشگری درخواست داریم که با اداره کل میراث‌فرهنگی همراهی کنند و هزینه در حوزه تبلیغات و آموزش را سرمایه‌گذاری در نظر بگیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل همچنین با اشاره به توافق اخیر با کشور چین ادامه داد: طبق توافقات انجام شده تورهای گردشگران چینی به صورت حداقل سه روزه خواهد بود تا با اقامت ۲ تا ۳ شب در استان در گردش اقتصادی صنعت گردشگری مؤثر باشند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس