تمدید مهلت ارسال مقاله به اولین همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی

ایران کنفرانس

تمدید مهلت ارسال مقاله به اولین همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی

رئیس اولین همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی از تمدید مهلت ارسال مقاله به این همایش خبر داد.

«علی هوشمند» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اخذ مجوز  ISC برای مقالات ارائه شده در همایش علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی، به همت بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، مهلت ارسال آثار به این همایش تا ۱۵ مهر ۱۴٠۲ تمدید شد.

وی با اشاره به همکاری دانشگاه ایلام و سایر مراکز علمی آموزشی استان در این همایش، تصریح کرد: تمدید مهلت ارسال آثار به این همایش تا ۱۵ مهرماه، فرصت مناسب و مجددی را برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان فراهم می‌آورد تا مقالات تخصصی خود را با موضوع حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی به این همایش ارائه دهند.

رئیس اولین همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی با بیان اینکه تا کنون ۳۵ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، گفت: این همایش با هدف تبیین مبانی، مفاهیم، نظریه‌ها و تحوّلات تاریخی حکمرانی اسلامی با تکیه بر عصر رضوی، توصیف و تبیین شاخص¬های حکمرانی اسلامی از منظر امام رضا(ع)، تبیین کارکرد مفهوم امامت در ماهیت و ساختار حکمرانی اسلامی، شناخت مؤلفه‌ها، روش و ابزارهای حکمرانی اسلامی با الهام از سیره و معارف رضوی و شناخت و تبیین اقتضائات و الزامات استقرار و استمرار حکمرانی اسلامی مبتنی بر آموزه‌های رضوی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این همایش علمی پژوهشی با مراجعه به نشانی اینترنتی  portal.shamstoos.ir ضمن ثبت نام، آثارخود را بارگذاری کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس