دانشگاه امیرکبیر؛ میزبان پنجمین کنفرانس بین‌المللی میکروالکترونیک ایران

ایران کنفرانس

دانشگاه امیرکبیر؛ میزبان پنجمین کنفرانس بین‌المللی میکروالکترونیک ایران

پنجمین کنفرانس بین‌المللی میکروالکترونیک ایران، ۳ و ۴ آبان ماه سال‌جاری در دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کنفرانس تنها کنفرانس تخصصی در زمینه میکروالکترونیک در داخل کشور بوده و هر سال تحت نظر انجمن میکروالکترونیک ایران در یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور با رویکردی بین‌المللی برگزار می‌شود. 

هدف از برگزاری این کنفرانس، ایجاد محیطی پویا برای تبادل نظر علمی، ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و گسترش دانش فنی در زمینه‌های مختلف میکروالکترونیک است و در آن چهره‌های برجسته علمی، پژوهشگران، متخصصین، صنعتگران، مدیران و محققان فعال در زمینه‌های موضوع کنفرانس حضور دارند.

مدارها و سیستم‌های مجتمع آنالوگ و سیگنال مخلوط، مبدل‌های داده، مدارها و سیستم‌های مجتمع فرکانس رادیویی، مدارها و سیستم‌های مجتمع دیجیتال، مدارها و افزاره‌های مایکروویو و موج میلی‌متری، مدارها و افزاره‌های مدیریت توان و انرژی، مدارها، سیستم‌ها و افزاره‌های الکترونیک زیستی، مدارها و افزاره‌های الکترونیک نوری، مدارها و افزاره‌های کوانتومی، نمایشگرها، مدارها و سیستم‌های تصویربرداری، حسگرها و افزاره‌های میکرو و نانو الکترومکانیکی، فناوری‌های ساخت و بسته‌بندی افزاره‌ها، اطمینان پذیری در مدارها و افزاره‌ها، مدل‌سازی و شبیه‌سازی مدارها و افزاره‌ها، افزاره‌ها و مواد نوظهور در الکترونیک، مدارها و سیستم‌های گسترده الکترونیکی و اقتصاد و کسب و کار میکروالکترونیک از محورهای این کنفرانس است.

در این کنفرانس ۵۶ مقاله در ۱۰ نشست به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد. 

علاوه بر مقالات علمی، ۶ کارگاه آموزشی، ۲ میزگرد تخصصی و ۳ سخنرانی کلیدی انتخاب و جهت ارائه برنامه‌ریزی شده‌اند. همچنین نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای محققان حوزه صنعت میکروالکترونیک برگزار خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تمام علاقه‌مندان به پژوهش و صنعت میکروالکترونیک می‌توانند در بخش‌های مختلف کنفرانس شرکت کنند و از آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه بهره‌مند شوند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس