آغاز به کار کنفرانس ملی نساجی با حضور صنعتگران و دانشگاهیان

ایران کنفرانس

آغاز به کار کنفرانس ملی نساجی با حضور صنعتگران و دانشگاهیان

سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی با پذیرش ۱۸۶ مقاله و با حضور دانشجویان، اساتید، انجمن‌های علمی و صنعتگران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر میر دهقان، دبیر سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی در آیین افتتاحیه این کنفرانس که در آمفی‌تئاتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، گفت: این رویداد از سال ۷۱ با محوریت بررسی چالش‌های کیفیتی صنعت نساجی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت دو سالانه در دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سیزدهمین دوره این کنفرانس در دانشگاه امیرکبیر برای پنج بار برگزار شده است، اظهار کرد: فعالیت دبیرخانه سیزدهمین از فروردین ماه سال گذشته آغاز به کار کرد و قرار بود این رویداد در روزهای ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت سال جاری برگزار شود، ولی به دلیل رکود علمی ناشی از کرونا و پساکرونا امکان برگزار آن فراهم نشد و زمان برگزاری آن در آبان ماه سال جاری برنامه‌ریزی شد.

میردهقان تاکید کرد: امروزه در کنار توسعه دانش مهندسی نساجی، الیاف و نساجی در حوزه‌های دیگری رسوخ کرده است؛ از این رو محورهای ۸ گانه این کنفرانس در حوزه‌های ذیل تعریف شد:

* علم و فناوری الیاف

* فناوری نساجی

* شیمی نساجی و رنگ

* پوشاک

* منسوجات صنعتی

* مدیریت نساجی و بهره وری

* نانو فناوری در نساجی

* فناوری و محصولات دانش‌بنیان نساجی

دبیر سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی با بیان اینکه در این دوره از کنفرانس ۲۸۶ مقاله ارسال شد، افزود: پس از داروی نهایی از این تعداد، ۱۸۶ مقاله برای ارائه شفاهی و پوستر در محورهای ۸ گانه انتخاب شدند.

وی دعوت از ۷ استاد برجسته برای ارائه سخنرانی‌های کلیدی، کارگاه‌های آموزشی با رویکرد توسعه پایدار در آینده صنعت نساجی را از برنامه‌های جنبی این کنفرانس نام برد و یادآور شد: با هدف جذب دانش‌آموختگان در صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان، نمایشگاه مجازی مهندسی نساجی نیز برنامه‌ریزی شده است که از امروز قابل دسترسی خواهد بود.

میر دهقان نشست با صنعتگران با حضور اندیشمندان با عنوان چشم‌انداز توسعه صنعت نساجی را از دیگر برنامه‌های جنبی این کنفرانس دانست که ۳ آبان ماه برگزار می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس