نهمین کنفرانس ملی مهندسی محیط زیست و منابع طبیعی برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

نهمین کنفرانس ملی مهندسی محیط زیست و منابع طبیعی برگزار می‌شود

نهمین کنفرانس ملی مهندسی محیط زیست و منابع طبیعی توسط پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا نهمین کنفرانس ملی مهندسی محیط زیست و منابع طبیعی توسط پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی با محوریت اصلی مباحث مهندسی محیط زیست و آلودگی‌های محیط زیستی به مدیریت مخاطرات و بحران‌های محیط زیستی در منابع طبیعی می‌پردازد.

در این همایش یافته‌های علمی در زمینه انواع تهدیدهای محیط زیستی و نحوه مدیریت آنها و مواجهه با آنها ارائه خواهد شد تا چراغ راه آینده در حل مشکلات محیط زیستی کشور در راستای اهداف و آرمان‌های جهاددانشگاهی و به اشتراک گذاشتن یافته‌های علمی توسط محققان باشد.

محورهای این کنفرانس در دو بخش محیط زیست و منابع طبیعی هستند که در بخش محیط زیست این محورها شامل: مهندسی طراحی محیط زیست - آلودگی‌های محیط زیست - زیستگاه‌ها و تنوع زیستی - حقوق، اخلاق و فرهنگ محیط زیست  - پساب، پسماند و محیط زیست - مدیریت و برنامه‌ریزی و آموزش محیط زیست - فناوری نوین در بخش مهندسی محیط زیست - تنوع زیستی و نقش آن در محیط زیست - سنجش از دور - نقش محیط زیست در سلامت - نقش محیط زیست سالم در تامین منابع غذایی - مباحث حقوقی و اقتصادی محیط زیست هستند.

همچنین در بخش منابع طبیعی محورهای شامل: مدیریت و برنامه‌ریزی منابع طبیعی - مدیریت سوانح و مخاطرات طبیعی - زیستگاه‌ها و تنوع زیستی (گونه‌های در خطر انقراض،حفاظت و...) - رسانه و منابع طبیعی - بحران آب و مدیریت جهادی - مباحث جهانی منابع طبیعی - آثار تغییر سبک زندگی در حفظ منابع طبیعی - منابع طبیعی و توسعه پایدار - جنگل، مرتع و بیابان - آمایش سرزمین (ارزیابی، مدیریت و برنامه‌ریزی) - مدیریت اکوتوریسم و توسعه پایدار - دانش بومی و فناوری های نوین منابع طبیعی هستند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه کنفرانس در تهران به شماره ۷۷۴۵۹۸۴۷ تماس بگیرند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس