رشد ۵۶ درصدی داوطلبان کنکور دکتری آزاد 94 (93/11/10)

ایران کنفرانس

رشد ۵۶ درصدی داوطلبان کنکور دکتری آزاد 94

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: تعداد داوطلبان این دوره آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۵۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است اما ظرفیت همانند سال گذشته خواهد بود.

دکتر مجتبی علوی فاضل در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون دکتری سال ۹۴ امروز ۱۰ بهمن ماه ۹۳ برگزار شد و تعداد ۱۱۱ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند که این تعداد نسبت به سال گذشته با ۴۰ هزار نفر بیشتر مواجه بود. سال گذشته حدود ۷۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده بودند.

وی یادآور شد: ظرفیت پذیرش همانند سال گذشته ۱۲ هزار نفر خواهد بود البته این ظرفیت قطعی نیست چرا که اگر رشته هایی جدیدی در دانشگاه آزاد به تصویب برسند ممکن است ظرفیت تغییر کند.

علوی فاضل اضافه کرد: ۶۳ درصد داوطلبان کنکور دکتری دانشگاه آزاد را مردان و ۳۷ درصد داوطلبان را زنان تشکیل می دهند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: مسن ترین داوطلب این کنکور یک فرد ۸۰ ساله و جوان ترین نیز یک فرد ۲۱ ساله بوده است که رکوددار این آزمون بوده اند.

وی اظهار داشت: نتیجه اولیه برای دعوت به مصاحبه نیمه اول خردادماه ۹۴ و پس از انجام مصاحبه و بررسی سوابق علمی و با اعمال  ۷۵ درصد آزمون کتبی و ۲۵ درصد آزمون شفاهی، نتیجه نهایی در شهریورماه ۹۴ اعلام می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس