اعلام نتایج درخواست جابجایی های مقاطع ارشد و دکتری آزاد (93/11/13)

ایران کنفرانس

اعلام نتایج درخواست جابجایی های مقاطع ارشد و دکتری آزاد

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.net از نتیجه درخواست خود اطلاع حاصل نمایند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درخصوص اعلام نتایج اعمال سهمیه برای برخی از داوطلبان گفت: با توجه به اجرای قانون خدمات جامع ایثارگران در آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج اجرای این قانون در اعلام نتایج اصلی و تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و رشته های غیرپزشکی آزمون سراسری به همراه نتایج متأخرین سهمیه این آزمونها از ساعت 15:00 امروز بر روی سامانه اعلام نتایج معاونت سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.com اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، علوی فاضل در خصوص زمان ثبت نام پذیرفته شدگان جابجایی ها و سهمیه ها گفت: این دسته از داوطلبان می توانند از روز چهارشنبه به واحدهای پذیرفته شده مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس