توجه ویژه به مناطق محروم در جذب هیات علمی/ شرایط سنی برای جذب (93/11/27)

ایران کنفرانس

توجه ویژه به مناطق محروم در جذب هیات علمی/ شرایط سنی برای جذب هیات علمی

رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم چگونگی شرایط سنی جذب هیات علمی را تشریح کرد.

حجت الاسلام محمدرضا رضوان طلب در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جذب هیات علمی در مناطق محروم گفت: با توجه به این مساله که مناطق محروم محتاج‌ترهستند، مرکز نظارت و ارزیابی توجه ویژه ای به مناطق محروم دارد.

وی درخصوص شرایط سنی برای جذب هیات علمی در رشته های جدید و بین رشته ای که به تازگی راه اندازی شده و هنوز فارغ التحصیل دکتری ندارند، گفت: شرایط سنی جذب دراین رشته‌ها با توجه به شرایط موجود و خاص بودن رشته ها بررسی و در مورد آن تصمیم گیری می شود .

وی افزود: برای جذب در مقطع دکتری حداکثر 45 سال سن با خدمت سربازی و برای فوق لیسانس 35 سال با خدمت سربازی در نظرگرفته شده، البته تا 5 سال هم امکان این وجود دارد که در کمیته مربوطه (کبرسن) شرایط خاص بررسی شود.

رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم افزود: اگر یک مورد پرونده ای باشد که ما بدانیم که وجود فرد ضروری بوده و رئیس دانشگاه مربوطه هم این مساله را تایید کند و علی رغم "کبر سن" لازم است که در آن کرسی به کار گرفته شود این مساله را درجلسه هیات مرکزی جذب مطرح می کنیم، معمولا نگاه به این مساله مثبت است و تلاش ما این است که فرصت شغلی را در اختیار کسی بگذاریم که بیشترین کارآریی را برای نظام آموزش عالی داشته باشد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس