سقف حمایت 6 میلیونی دانشگاه آزاد برای پایان‌نامه‌ها (94/3/1)

ایران کنفرانس

سقف حمایت 6 میلیونی دانشگاه آزاد برای پایان‌نامه‌ها

معاون دانشگاه آزاد گفت: موضوعات پژوهش و پایان‌نامه‌های تحصیلات‌تکمیلی باتوجه به نیازهای بومی و منطقه‌ای و نیازهای کلان کشوری تعریف شود.

ابراهیم واشقانی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا درخصوص برنامه‌های سال جاری برای انطباق پایان نامه‌های تحصیلات‌ تکمیلی با چالش های جامعه گفت: در سند راهبردی دانشگاه به تمام واحدها ابلاغ شده که موضوعات پژوهش و پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی باتوجه به نیازهای بومی و منطقه ای و نیازهای کلان کشوری تعریف شود.

وی ادامه داد: البته یکی دیگر از موضوعات مهمی که باید به خصوص در رساله‌های دکتری به آن پرداخته‌شود، تحولات بین المللی هم باشد و نوآوری لازم برای پروژه های دکتری نیز حفظ‌ شود.

واشقانی افزود: تأکید ما بر پروژه های دکتری و تعامل با بخش های خصوصی و سازمان ها و دستگاه‌های‌اجرایی،‌ رصد نیازآنها و پاسخگویی به آن است.

معاون دانشگاه‌آزاد بااشاره دستورالعملی که در‌شهریورماه سال گذشته به تمام واحدهای دانشگاه‌آزاد درسراسر کشور ابلاغ‌شده،‌ گفت: براساس این دستورالعمل تمام واحدها موظفند ارتباط خود را با دستگاه‌های اجرایی بیرونی حفظ کنند و هرسه ماه یک گزارش اقدامات انجام شده را به دانشگاه ارائه کنند.

وی بابیان‌اینکه امیدواریم پروژه‌های تحصیلات‌تکمیلی بتواند به نیازهای جامعه درسطح کلان و منطقه‌ای و بین‌المللی پاسخ‌دهد و درعین حال نوآورانه هم باشد، عنوان کرد: آخرین گزارشی که واحدها ارائه کرده اند نشان‌می‌دهد وضعیت قراردادها و تفاهم‌نامه‌های امضاشده و پژوهش‌های تعریف‌شده بهبود‌یافته‌است و به سمت توجه بیشتر به حل چالش های جامعه درحرکت است.

واشقانی درخصوص وام‌های دانشگاه آزاد برای حمایت از پایان نامه و پژوهش‌ها دانشجویان گفت: دانشگاه آزاد به دانشجویان کارشناسی ارشد تا سقف سه میلیون تومان و به دانشجویان دکتری تا سقف 6 میلیون تومان وام حمایت از طرح‌های پژوهشی می دهد.

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 1 خرداد 1394 ، 15:36)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس