اعلام جزئیات ثبت نام دکتری و ارشد آزاد و ثبت نام متقاضیان آزمون واحدهای بین المللی (94/9/17)

ایران کنفرانس

اعلام جزئیات ثبت نام دکتری و ارشد آزاد  و ثبت نام متقاضیان آزمون واحدهای بین المللی

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه  خبر داد.

وی افزود: ثبت نام در این سامانه، به مدت 3 هفته و تا نهم دی ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: آزمون دکتری تخصصی 9 بهمن ماه سال 94 به صورت سراسری برگزار خواهد شد. همچنین آزمون کارشناسی ارشد در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (ششم،هفتم و هشتم)خرداد ماه سال 95 در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

دکتر علوی فاضل همچنین از پذیرش دانشجو در واحدهای بین المللی و برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در نیمسال دوم ۹۵-۹۴ از طریق برگزاری آزمون اختصاصی خبر داد .

وی با اعلام این خبر گفت :« امکان ثبت نام این دسته از متقاضیان از روز دوشنبه ۱۶ آذر ماه تا پایان روز چهارشنبه ۹ دی ماه از طریق مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmon.org و امکان حداکثر ۴۰ رشته / محل فراهم شده است »

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر لزوم مطالعه دقیق دستور العمل و اطلاع از رشته / محل های ارائه شده قبل از تهیه کارت اعتباری و ثبت نام در این سامانه ، خاطر نشان کرد :« آزمون اختصاصی واحدهای بین المللی و برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی شامل دروس زبان عمومی و هوش و استعداد تحصیلی می باشد و در روز جمعه ۱۸ دی ماه ، به صورت متمرکز و تنها در شهر تهران برگزار خواهد شد .»

او ادامه داد :« پذیرش در مقطع دکتری تخصصی منوط به شرکت در آزمون، کسب شرایط دعوت به مصاحبه ، حضور در جلسه مصاحبه و کسب حد نصاب نمره کل لازم حاصل از نمره آزمون و مصاحبه تخصصی می باشد و همچنین پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد منوط به شرکت در آزمون و کسب حد نصاب نمره لازم خواهد بود .»

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، علوی فاضل در پایان گفت:« اسامی پذیرفته شدگان نهایی این آزمون تا پایان بهمن ماه اعلام میشود و شروع به تحصیل آنان نیمسال دوم ۹۵-۹۴ می باشد.»

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 17 آذر 1394 ، 14:00)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس