میزان عیدی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد (94/11/27)

ایران کنفرانس

میزان عیدی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: میزان پاداش (عیدی) اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94، مازاد بر میزان مصوب اعلام شده از سوی دولت و با توجه به توان مالی واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه تعیین شده است.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر احسانی معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص نحوه محاسبه و پرداخت پاداش پایان سال به اعضای غیر هیات علمی گفت: به کارکنانی که مشمول مقررات تامین اجتماعی بوده و دارای حکم رسمی قطعی، رسمی آزمایشی و قرارداد کار معین هستند، معادل 2 ماه حقوق و مزایای مستمر (بدون احتساب کمک هزینه های حق تاهل، مسکن و اولاد) مشروط بر اینکه از مبلغ 14 میلیون و 248 هزار و 500 ریال کمتر و از مبلغ 21 میلیون و 372 هزار و 750 ریال بیشتر نشود، براساس ماه های کارکرد آنان قابل پرداخت خواهد بود.

وی افزود: کارکنانی که در سال جاری براساس مصوبات شورای اداری و مالی دانشگاه به قرارداد کار معین تغییر وضعیت یافته اند، از تاریخ صدور مجوز مشمول دریافت پاداش می شوند.

دکتر احسانی خاطر نشان کرد: در مقابل 12 ماه خدمت کارکنان تمام وقت بازنشسته و یا خرید خدمت معادل 6 میلیون و 880 هزار ریال پرداخت می شود.

وی در مورد میزان عیدی کارکنانی که به صورت ساعتی در دانشگاه مشغول به کار هستند، گفت: کارکنان ساعتی تمام وقت که از ابتدای سال 94 تا پایان اسفندماه سال جاری اشتغال به کار داشته و در طول سال مذکور حداقل 2220 ساعت کارکرد داشته باشند مشمول میزان عیدی کارکنان تمام وقت می شوند.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: کارکنان ساعتی که کمتر از یک سال سابقه کار داشته و یا مجموع ساعات کارکرد آنها کمتر از 2220 ساعت است به نسبت کارکرد حداکثر تا مبلغ 14 میلیون و 248 هزار و 500 ریال به آنها تعلق می گیرد. همچنین به کارکنان ساعتی در صورتی که جمع ساعات کارکرد آنها در طول سال جاری از 370 ساعت کمتر باشد عیدی تعلق نمی گیرد.

دکتر احسانی با تاکید بر اینکه با مجوز شورای استان دانشگاه، میزان پاداش (عیدی) اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر از مبلغ اعلام شده دولت تعیین شده، گفت: پاداش (عیدی) اعضای هیات علمی تمام وقت در صورت 12 ماه خدمت در سال جاری، معادل 6 میلیون و 880 هزار ریال و در صورت وجود اعتبار لازم و بسته به توانایی مالی واحدها با تصمیم گیری در شورای استان دانشگاه حداکثر تا سقف 15 میلیون ریال قابل پرداخت است.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی افزود: میزان پاداش (عیدی) اعضای هیات علمی نیمه وقت در مقابل 12 ماه خدمت نیمه وقت معادل یک دوم مبالغ پاداش اعضای هیات علمی تمام وقت است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس