فراخوان بورسيه دانشجويان دکتری اردیبهشت آغاز می شود (95/2/11)

ایران کنفرانس

فراخوان بورسيه دانشجويان دکتری اردیبهشت آغاز می شود

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ثبت نام متقاضیان (دانشجویان دکتری) برای جذب به صورت بورسیه در اردیبهشت ۹۵ بزودی اعلام می شود.

محمد علی کی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر دانشگاه‌ها مشغول اعلام نیازهای خود به مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم هستند.

وی ادامه داد: بعد از اعلام نیاز دانشگاه‌ها، اداره کل بورس سازمان امور دانشجویان و مرکز نظارت آموزش عالی نیازهای اعلام شده را بررسی و بعد از طی فرایندی، آنها را منطبق با قوانین، مقررات و نیازهای موجود، اصلاح کرده و نیازهای اصلی را مشخص می کنند.

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: سپس نیازهای واقعی برروی سایت مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم قرار می گیرد و سپس متقاضیان می توانند در زمانی که اعلام خواهد شد، برای ثبت نام فراخوان بورسیه اردیبهشت ۹۵ به سایت مرکز جذب اعضای هیات علمی مراجعه کنند.

وی درباره ظرفیت فراخوان بورسیه اردیبهشت ۹۵ گفت: احتمالا ظرفیت بورسیه فراخوان اردیبهشت ماه ۹۵ برای خارج از کشور حدود ۱۰۰ نفر خواهد بود که البته هنوز قطعی نشده است.

کی نژاد افزود: بعد از اعلام تاریخ ثبت نام، متقاضیان فراخوان بورسیه ۹۵، حدود یکماه برای ثبت نام فرصت خواهند داشت.

به گزارش مهر، تمامی دانشجویان دکتری می توانند در اعلام نیاز بورسیه شرکت کنند، بورس خارج از کشور دارای سهمیه مشخص است که دانشگاه ها از اختیار لازم برای فرستادن فرد به خارج کشور و یا تبدیل آن به داخل برخوردار هستند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس