ثبت ۶۶هزار پايان‌نامه در یکسال (95/2/27)

ایران کنفرانس

ثبت ۶۶هزار پايان‌نامه در یکسال/ پایان نامه‌های علوم انسانی در صدر

بیش از ۶۶ هزار پايان‌نامه در سال ۹۴ در پايگاه ثبت اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور به ثبت رسيد که نسبت به سال قبل، ۲۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ۶۶ هزار و ۶۲۶ پايان‌نامه در سال ۹۴ در پایگاه ثبت اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور در وب‌سايت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ايران (ایرانداک) به ثبت رسید که از این میزان بیش از ۴۷ هزار پایان‌نامه توسط دانشگاه‌ها تایید شده است.

با افزوده شدن بیش از ۶۶ هزار پایان‌نامه در سال ۹۴، تعداد پایان‌نامه‌های ثبت شده در پایگاه ثبت ایرانداک، به بیش از ۲۷۳ هزار و ۹۴۸ عنوان پایان‌نامه رسید.

در ميان پایان‌نامه‌های تایید شده توسط دانشگاه‌ها، بيش از ۴۳ هزار پايان‌نامه مربوط به مقطع كارشناسی ارشد و مابقی در مقطع دكترا بوده است.

در اين بازه زمانی، بیشترین پایان‌نامه‌‌های ثبت و تایید شده در پایگاه ثبت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی مربوط به گروه علوم انسانی با ۲۰ هزار و ۳۰۷ رکورد بوده و پس از آن به ترتیب گروه فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی، هنر و علوم پزشکی قرار دارند.

در سال ۱۳۹۴، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مركز، دانشگاه تبريز، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه تربيت مدرس، دانشگاه علامه طباطبايی و دانشگاه پيام نور استان تهران به ترتيب بيشترين آمار را در بين دانشگاه‌های كشور در تایید پايان‌نامه به خود اختصاص داده‌اند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس