کاهش ظرفیت پذیرش دانشجویان بورس داخل (95/5/16)

ایران کنفرانس

کاهش ظرفیت پذیرش دانشجویان بورس داخل

رییس سازمان امور دانشجویان از کاهش ظرفیت پذیرش دانشجویان بورس داخل خبر داد.

دکتر مجتبی صدیقی در گفت‌وگو با ایسنا،با اشاره به برگزاری آزمون بورس خارج اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون بورس خارج،  دانشگاه‌ها مصاحبه‌ها را انجام دادند و نتایج را به سازمان سنجش اعلام کردند، سازمان سنجش نیز باید پس از بررسی، نتایج را به سازمان دانشجویان اعلام کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت بورس خارج تقریبا 200 نفر است که  بین دانشگاه‌ها توزیع شده، افزود:انتخاب پروژه، دانشگاه محل تحصیل، اخذ وثیقه، تعیین استاد راهنمای ناظر داخلی بر عهده دانشگاه محل خدمت خواهد بود و فقط تامین مالی بر عهده سازمان امور دانشجویان است. همچنین این سازمان گزارش پیشرفت را در طول تحصیل به دانشگاه محل خدمت ارسال می‌کند و چنانچه این گزارش مورد تایید قرار گرفت، مقرری‌ها 6 ماه یک بار پرداخت می شود.

رییس سازمان امور دانشجویان در ادامه با اشاره به بورس داخل نیز اظهار کرد: تعدادی از ظرفیت‌های بورس داخل در فراخوان اردیبهشت ماه اعلام شد که عمدتا متعلق به موسسات غیر انتفاعی بود. دانشگاه‌های کوچک و دور از مرکز هم در صورت نیاز باید با مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم هماهنگ کنند تا این مرکز نیازها را به سازمان امور دانشجویان اعلام کند.

صدیقی از کاهش ظرفیت بورس داخل خبر داد و افزود: ظرفیت بورس داخل به حداقل رسیده است زیرا تعداد فارغ التحصیلان دکتری زیاد شده و دانشگاه ها نیاز به بورس داخل ندارند. از طرف دیگر تعدادی بورس از قبل  نیازمند جایابی هستند.  بنابراین بورس داخل جدید فقط درصورت نیاز اعطا می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس