تشریح جزئیات ایجاد مرکز جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی (96/11/25)

ایران کنفرانس

تشریح جزئیات ایجاد مرکز جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد مرکز جذب اعضای هیات علمی مستقل در این دانشگاه، جذب نیروهای انقلابی و مومن در دانشگاه آزاد اسلامی را تسریع می‌کند.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز در مجتمع دانشگاهی ولیعصر (عج) واحد تهران مرکزی برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه وظیفه ای فراتر از تولید علم و فناوری دارد، گفت: دانشگاه ها نقش تمدن ساز دارند و این نقش به معنای حاکم شدن تحول فرهنگی و نگاه دینی در دانشگاه است بنابراین اساتید بسیجی باید برای تحقق تمدن سازی اسلامی خودشان را مجهز کنند تا بتوانند در تولید محتوای علوم انسانی و علوم دینی نقش آفرینی و کمک کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه اساتید بسیجی باید با توجه به سازماندهی و انسجامی که در بسیج اساتید وجود دارد، بتوانند از شبکه سراسری خود برای کمک به حل مسائل مناطق مختلف کشور استفاده کنند، اظهار داشت: استادان باید تلاش کنند متناسب با نیازهای هر منطقه از کشور و مزیت های نسبی آنها، قطب های علمی تشکیل داده و تولید علم کنند و همچنین بتوانند از این علم در همان منطقه ثروت آفرینی کنند.

دکتر فرهاد رهبر درباره آخرین وضعیت ایجاد مرکز جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: چند هفته گذشته در جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها، ایجاد مرکز جذب اعضای هیات علمی مستقل در دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسید. بر اساس این مصوبه قرار است به صورت موقت مرکز جذب مستقل برای دو سال در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هدف از تشکیل این مرکز، جذب اساتید و اعضای هیات علمی متناسب با نیازهای امروز کشور است، اظهار داشت: با ایجاد این مرکز می توانیم رشته های میان رشته ای را در دانشگاه گسترش دهیم.

دکتر فرهاد رهبر ادامه داد: علاوه بر این موضوع، دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد این مرکز می تواند در مقاطع پایین تر از کارشناسی، رشته های مهارتی را متناسب با نیاز کشور توسعه دهد و فراخوان جذب اعضای هیات علمی متناسب با نیازها از سوی این مرکز اعلام می شود تا بتوانیم نیروهای انقلابی و مومن را در دانشگاه جذب کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ظرفیت های پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در این دانشگاه گفت: ظرفیت های دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس نیازهای جامعه و با برنامه ریزی دقیق تعیین می شود و اکنون نمی توانیم بگوییم برای سال آینده کاهش یا افزایش ظرفیت در دوره دکتری داریم بلکه متناسب با نیازها، ظرفیت را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر خاطرنشان کرد: از ظرفیت کشور به ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان بورسیه که در صف انتظار جذب در وزارت علوم هستند استفاده خواهیم کرد. دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت کسانی است که شایستگی و شرایط لازم را برای جذب این دانشگاه دارند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس