جزئیات ثبت‌نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد (98/3/27)

ایران کنفرانس

جزئیات ثبت‌نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد تمامی مصاحبه‌های آزمون دکتری تخصصی سال ۹۸ این دانشگاه به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند رشته گرایش در واحدهای دانشگاهی در سطح کشور حد نصاب نمره شرکت در مصاحبه این دوره را کسب کرده اند، لازم است برای هر رشته گرایش تنها در یک مرحله مصاحبه که در تهران برگزار می‌شود، شرکت کنند.

بدیهی است نمره کسب شده توسط داوطلب در مصاحبه یک رشته گرایش به منظور ارزیابی وی در کلیه واحدهای دانشگاهی انتخابی آن رشته گرایش که حد نصاب نمره علمی را کسب کرده، لحاظ خواهد شد.

داوطلبان به منظور ثبت نام برای شرکت در مصاحبه موظفند با مراجعه به سامانه https://www.azmoon.org به ازای هر رشته/گرایش مجاز به منظور حضور در جلسه مصاحبه مبلغ ۹۲۰ هزار ریال پرداخت و ثبت‌نام کنند.

داوطلبان باید پس از ثبت‌نام از بخش گزارش وضعیت، رسید ثبت‌نام و پرداخت وجه مصاحبه را دریافت و آن را تا زمان شرکت در جلسه مصاحبه نگهداری کنند.

ثبت‌نام به منظور شرکت در مصاحبه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه ادامه دارد و عدم ثبت‌نام در سامانه به منزله انصراف خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس