پیشنهاد اجرایی همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی به تصویب وزیر رسید (1400/2/7)

ایران کنفرانس

پیشنهاد اجرایی همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی به تصویب وزیر رسید

گزارش و پیشنهادهای اجرایی کمیته همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی برای طرح و تصویب در هیئت‌های امنای مؤسسات آموزش عالی به تأیید وزیر علوم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت علوم در نامه‌ای خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اعلام کرد:

«در اجرای مفاد جز ۲ بند و تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور مبنی بر همسان‌سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کارگروهی متشکل از معاونان وزارت و برخی از رؤسای دانشگاه‌ها برای اجرای صحیح مفاد قانون تشکیل و پیگیری‌های لازم را برای اجرای آن به عمل آورد.

از آنجا که انجام این مهم مستلزم نحوه تأمین منابع، بررسی دقیق ضوابط و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و انتظارات از همکاران هیئت علمی غیر بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هماهنگی با مراجع ذیربط بود، کارگروه وقت زیادی را صرف این امور کرد تا بتواند با استفاده از این ظرفیت قانونی، برای افزایش حقوق همکاران هیئت علمی اقدام کند.

خوشبختانه گزارش‌های تهیه شده به همراه پیشنهادهای اجرایی برای طرح و تصویب در هیئت‌های امنای مؤسسات آموزش عالی به تأیید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسید تا برای تصویب در دستور کار هیئت‌های امنا قرار گیرد.

در این خصوص لازم است از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و همکاران وی به سبب حمایت‌های ارزنده در هنگام تصویب قانون بودجه در مجلس شورای اسلامی و پیش‌بینی اعتبارات مربوطه تشکر و قدردانی شود.

همچنین از رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و تشکل‌های صنفی اعضای هیئت علمی، به دلیل ارسال نظرات ارزنده، همراهی و صبوری که در انجام مراحل قانونی موضوع و نهایی شدن آن داشتند، کمال سپاس و امتنان به عمل آید.»

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس