تاریخ، محل و زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد (1402/4/12)

ایران کنفرانس

تاریخ، محل و زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

مرکز سنجش ،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تاریخ ، محل و زمان مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: کلیه داوطلبان دعوت شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعدادهای درخشان که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام نموده اند و همچنین متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون اختصاصی دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ واحدهای ارس ، کیش و امارات از دوشنبه ۱۲ تیر ماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی https://ssp.iau.ir نسبت به دریافت اطلاعات فوق اقدام نمایند .

داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی لازم است با استفاده از کددسترسی انتخاب رشته و کد ملی نسبت به دریافت اطلاعات تاریخ ،زمان و محل مصاحبه خود اقدام نمایند.

همچنین داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان و مرحله تکمیل ظرفیت آزمون اختصاصی دکتری تخصصی واحدهای ارس ،کیش و امارات می توانند یا وارد نمودن کد ملی ،شماره شناسنامه و سال تولد خود اطلاعات تاریخ ،زمان و محل مصاحبه خود را دریافت نمایند.

داوطلبانی که در بیش از یک رشته به منظور مصاحبه ثبت نام نموده‌اند اطلاعات مربوط به تاریخ،زمان و محل مصاحبه خود را در پایگاه اینترنتی مذکور به طور همزمان مشاهده خواهند کرد.

همچنین به داوطلبان توصیه میشود به نکات ذیل دقت نمایند:

۱-حضور در تاریخ و زمان اعلام شده در محل مصاحبه الزامی و عدم حضور در زمان مقرر به منزله انصراف می باشد.

۲-در زمان حضور در جلسه مصاحبه لازم است اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار را همراه داشته باشند.

۳- همراه داشتن فرم تکمیل شده سوابق تحصیلی ،علمی،آموزشی و پژوهشی به انضمام کلیه مستندات پژوهشی و آموزشی مربوطه درزمان حضور در جلسه مصاحبه الزامی می باشد. فرم مذکور لازم است در جلسه مصاحبه تحویل گروه تخصصی مربوطه شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس