زمان فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال ۱۴۰۲ مشخص شد (1402/5/28)

ایران کنفرانس

زمان فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال ۱۴۰۲ مشخص شد

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی زمان اولین فراخوان جذب اعضای هیات علمی ویژه دانشگاه های وزارت علوم را اعلام کرد.

محمدعلی کی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری فراخوان جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم در سال ۱۴۰۲ با اشاره به کارگروه مشترک برگزار شده با نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی گفت: اولین فراخوان سال ۱۴۰۲ براساس آمایش جدید آموزش عالی کشور تا آخر مردادماه و حداکثر اوایل شهریور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در فراخوان جدید، سهمیه جذب وزارت علوم حدود یک هزار نفر است سهمیه جذب وزارت بهداشت نیز همین حدود خواهد بود.

رئیس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: احتمالاً فراخوان جذب دیگری نیز حدود آذر و حداکثر بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: وزارت علوم تحقیقات و فناوری سالانه دو فراخوان در اردیبهشت و آبان برگزار می‌کند که امسال به دلیل اختصاص ردیف استخدامی، برگزاری فراخوان جذب اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با تأخیر مواجه شد و فراخوان جذب دوم هم که باید در آبان ماه برگزار می‌شد به جهت رسیدگی به پرونده‌های جذب فراخوان اول با تأخیر و حدود آذر و حداکثر بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ۱۶۰ نفر از نخبگان منتظر اختصاص ردیف استخدامی بودند که ردیف استخدامی به آنها اختصاص داده شد.

به گزارش مهر، محمد خلج امیرحسینی رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم پیش از این عنوان کرده بود: یکی از مشکلاتی که ما در مرکز جذب وزارت علوم با آن مواجه هستیم این است که افراد از طرف هیأت مرکزی جذب حکم هیأت علمی دریافت می‌کنند ولی کد استخدامی آنها بزودی ارائه نمی‌شود و این افراد با مشکل مواجه می‌شوند.

بنابراین امسال قانونگذار اعلام کرده است که باید حتماً دو سازمان برنامه و بودجه وامور استخدامی برای برگزاری فراخوان از قبل مجوز ارائه دهند، البته ارائه مجوز به این معنی است که سازمان امور استخدامی درخواست‌هایی داشته و عنوان کرده است هر دانشگاه اعلام کند برای هر رشته چه تعداد عضو هیأت علمی می‌خواهد و اینکه آیا بر اساس آمایش آموزش عالی است یا خیر که هیأت مرکزی جذب وزارت علوم به تمام درخواست‌ها پاسخ داده و همه موارد درخواستی آماده شده و فقط منتظر امضای دو سازمان مذکور برای برگزاری فراخوان جذب اعضای هیأت علمی در سال ۱۴۰۲ است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس