فراخوان جذب اعضای هیات علمی از ۴ شهریور آغاز می شود (1402/5/31)

ایران کنفرانس

فراخوان جذب اعضای هیات علمی از ۴ شهریور آغاز می شود

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم گفت: اولین فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۴ شهریورماه آغاز و تا پنچشنبه ۱۶ شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد خلج امیرحسینی گفت: اولین فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۴ شهریورماه آغاز و تا پنچشنبه ۱۶ شهریورماه ادامه دارد که این فراخوان دارای دو ویژگی خاص نسبت به فراخوان های قبلی است.

وی افزود: برای اولین بار این فرصت فراهم باشد تا دانش آموختگان دکترا که فاقد کارت پایان خدمت هستند و یا در حال طی دوره خدمت نظام وظیفه هستند به شرط نداشتن غیبت، در فراخوان جذب شرکت و وارد رقابت جذب شوند.

خلج گفت: طبق قول مساعد ستاد کل نیروهای مسلح، این مشمولان اگر موفق به طی فرایند جذب دانشگاه‌ها شوند به عنوان عضو هیات علمی پیمانی محسوب شده و دوران تعهد خدمت وظیفه را در دانشگاه طی می کنند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم اظهار داشت: همچنین برای اولین بار قبل از آغاز فراخوان، مجوز های استخدامی از سازمان های امور اداری و استخدامی و برنامه و بودجه اخذ شده است و برای افرادی که فرآیند جذب را طی کنند و حکم تایید هیات مرکزی جذب را دریافت کنند بلافاصله ردیف استخدامی آنها تعریف می شود.

وی ظرفیت پذیرش در این دوره را حدود ۱۶۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاهای دولتی و حدود ۱۴۰۰ عضو در موسسات غیر دولتی اعلام کرد و گفت: این امکان فراهم شده است که افرادی که جزو سه نفر اولیه فرایند جذب در هر کد رشته محل باشند اگر به عنوان عضو هیئت علمی انتخاب نشوند و دارای شرایط علمی و عمومی باشند؛ بتوانند به عنوان حق التدریس در دانشگاه‌های دولتی و عضو پیمانی در موسسات آموزش عالی غیر دولتی مشغول فعالیت علمی آموزشی شوند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم تاکید کرد: تنها مسیر جذب عضو هیات علمی در وزارت علوم صرفا از طریق فراخوان عمومی جذب است و متقاضیان در بازه زمانی ۴ الی ۱۶ شهریورماه نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس