مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ‌ارشد سال ۱۴۰۳ تمدید شد (1402/8/13)

ایران کنفرانس

مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ‌ارشد سال ۱۴۰۳ تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند تا ۱۷ آبان ۱۴۰۲ در این آزمون ثبت نام کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به‌منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن‌دسته از متقاضیانی که تا امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا روز چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

آن‌دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مراحلی که متقاضی باید برای ثبت‌نام اقدام کند:

مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org برای خرید کارت اعتباری ثبت‌نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱)

تهیه فایل عکس اسکن شده متقاضی بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام

آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام

خرید کارت اعتباری ثبت‌نام.

هزینه شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ مبلغ ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال (۳۶۸ هزار تومان) است که داوطلبان باید با خرید کارت اعتباری ثبت‌نام به این مبلغ از سامانه خرید کارت اعتباری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به متقاضیان مبلغ یک صد هزار ریال (۱۰ هزار تومان) است.

همچنین متقاضیانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته اول‌) علاقه‌مند به شرکت در رشته امتحانی شناور (رشته دوم) هستند، ضرورت دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج کنند و برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر، به مبلغ ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال (۳۶۸ هزار تومان) علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

متقاضیان باید مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد کنند.

آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در روز جمعه چهارم اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و متقاضیان لازم است از روز سه شنبه اول اسفند تا پنجشنبه سوم اسفند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

دکتر عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش در این زمینه یادآور شده است: تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار متقاضی، در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده اند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس