دومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار - شهریور 95

مشاهده همه همايش های manager
سطح برگزاريبين المللي
محورهاي همايش------------------
- حسابداری: مباحث نوین در حسابداری و حسابرسی، ارتباط حسابداری با‌ صنعت و جامعه، حسابداري و اقتصاد، حسابداري و مديريت مالي و سرمايه گذاري، حسابداری مدیریت و کاهش قیمت بهای تمام‌شده، حسابداری و بازار سرمایه، حسابداري سرمايه فكري، حسابداری و فناوری اطلاعات، اخلاق در حسابداری و حسابرسی و سایر مباحث مرتبط.


- مدیریت: بازاریابی، برند، تجارت الکترونیک، مدیریت استراتژیک، تبلیغات و روابط عمومی، اخلاق و تجارت، مسئولیت اجتماعی شرکت، اصول و مبانی مدیریت، سرمایه فکری، مدیریت دانش، منابع انسانی، مدیریت فرهنگی، مدیریت اسلامی، رفتار سازمانی، مدیریت مالی و سرمایه گذاری، بازاریابی خدمات مالی، سیاست های مالی و مالیاتی ایران، سیاستهای پولی و ارزی، توسعه مدیریت پولی و بانکی، مدیریت ریسک اعتباری، توسعه نظام تامین مالی در ایران، فرصتهای سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار، فرصتهای اقتصادی، سرمایه گذاری و بازرگانی در دولت یازدهم، مدیریت فناوری، فناوری اطلاعات، فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری، کامپیوتر و فناوری اطلاعات و سایر مباحث مرتبط.


- کارآفرینی (اقتصاد، کسب و کار): مباحث نوین در کارآفرینی، کارآفرینی و اقتصاد، کارآفرینی و مدیریت، کارآفرینی: نوآوری و خلاقیت، کارآفرینی و فرهنگ، کارآفرینی و رقابت پذیری، کارآفرینی و فناوری اطلاعات، کارآفرینی فردی و سازمانی، کارآفرینی و دانشگاه، کارآفرینی روستایی، مباحث نوین در حوزه اشتغال، مهارت آموزی و اشتغال، مباحث نوین در حوزه اقتصاد، توسعه پایدار با بهبود رویکرد کسب و کار، توسعه اقتصادی و مدیریت مالی، اقتصاد و تولید ملی، سرمایه گذاری و تولید ملی، توزيع درآمد و فقر و عدالت اقتصادی، راهكارهاي توسعه مناطق آزاد: سرمايه گذاري، فرصتها و چالشها، اقتصاد سبز، اقتصاد و فرهنگ، اقتصاد بین الملل، رابطه اقتصاد با توسعه سیاسی و اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی، اقتصاد در شرایط تحریم، مدیریت کسب و کار، فرصت های کسب و کار در ایران، توسعه پایدار: بهبود محیط کسب و کار، یادگیری از تحولات کسب و کار، کسب و کار آنلاین و سایر مباحث مرتبط.
محورهاي همايش
برگزار كنندگان: دانشگاه لوتران کالیفرنیا آمریکا،
شهرداری رشت،
شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان
و شرکت پیشگامان پژوهشهای نوین
مهلت ارسال چكيده مقالات:
مهلت ارسال متن كامل مقالات: اول شهریور 1395
تاريخ برگزاري همايش: 13 شهریور 1395
سايت همايش: www.icamib2016.com
تلفن تماس دبيرخانه: 09198781509
آدرس دبيرخانه:
محل برگزاري: گیلان - رشت
ایمیل: info@icamib2016.com
دومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار - شهریور 95

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس