معرفی پایگاه اطلاعاتی SpringerLink

ایران کنفرانس

معرفی پایگاه اطلاعاتی SpringerLink

پایگاه اطلاعاتی اشپرینگرلینك كه از محصولات ناشر آلمانی به نام Springer است، از قوی ترین پایگاههای اطلاعاتی در سه حوزه ی علوم ،فناوری و پزشكی (STM) محسوب می شود. در بخش کتابهای الکترونیکی Springer ، 38000 عنوان کتاب وجود دارد.

اشپرینگر لینک یکی از برجسته ترین منابع اینترنتی در زمینه­ ی منابع علمی، فنی و پزشکی در دنیا می باشد. اشپرینگر لینک کارش را از سال 1996 آغاز کرده است و از آن زمان تا حال یک منبع اطلاعاتی برگزیده محققین در محافل، مؤسسات علمی و سایر مراکز علوم پایه می باشد. در سال 2006 این پایگاه 190 میلیون کاربر داشته است و همچنین 40 هزار مؤسسه اعم از دانشگاه، کتابخانه و مؤسسه تحقیقاتی اشترک این پایگاه را دریافت کرده ­اند.

اشپرینگر لینک نوشتار های چاپی و الکترونیکی اشپرینگر ـ ورلاگ و همچنین فهرست در دست توسعه ­ای از ناشران ممتاز را به صورت متن کامل ارائه می نماید. این پایگاه لینک دسترسی به بیش از چهار میلیون مدرک را فراهم نموده است که شامل2113   نشریه می باشد که این نشریات توسط کارشناسان خبره کاملاً بررسی شده و یک فهرست در حال افزایش از مجموعه کتاب ها، که شامل بیش از 34565عنوان کتاب و همچنین 156 عنوان کتاب مرجع و نزدیک به 1062 عنوان کتاب های دوره ای در موضوعات زیر:

علوم شیمی ومواد، زمین شناسی و محیط زیست، علوم کامپیوتر، پزشکی، علوم انسانی و جامعه شناسی و حقوق، مهندسی، ریاضیات و آمار، فیزیک و ستاره شناسی، بازرگانی و اقتصاد، معماری و طراحی و هنر، علوم رفتاری، علوم پزشکی زیستی و حیاتی، محاسبات پیشرفته و طراحی وب را فراهم می نماید.

دسترسی به كتاب های الكترونیكی پایگاه Springer

از دوطریق می توان وارد صفحه اصلی كتاب های الكترونیكی اشپرینگر شویم:

1. نشانی مستقیم زیر را در قسمت Address Bar  مرورگر اینترنتی خود وارد می كنیم.

http://www.springerlink.com/books

2. در پایگاه اصلی اشپرینگر لینك به نشانی زیر، بر روی لینك Books  كلیك كرده و وارد صفحه اصلی كتابهای الكترونیكی Springer می شویم.

این پایگاه دارای دو بخش جستجوی ساده و پیشرفته می‌باشد. همچنین می‌توان در قسمت الفبایی، نام كتابها را بر اساس عنوان جستجو نمود.

در جستجوی پیشرفته امکان تعیین مشخصات نشر، نویسنده یا ویراستار، محتوا، ترتیب نتایج به دست آمده و ... وجود دارد. در این صورت جستجو نتایج بهتری خواهد داشت.

تنظیم نتایج براساس ارتباط،‌ تاریخ، عنوان  امكان پذیر می‌باشد.

نكته: در كنار هر ركورد مربعی سفید یا سبز رنگ وجود دارد. كه مربع سبز رنگ نشان دهنده آن است كه كتابخانه آن ركورد را مشترك است و می توان متن كامل آن را دریافت كرد. مربع سفید هم یعنی اینكه كتابخانه آن را مشترك نیست و برای دریافت متن كامل باید آن را خریداری نمود

دریافت متن به سه صورت امكان پذیر است:

  1. پی دی اف (pdf )
  2. وردHTML) )
  3. دیدن متن به صورت صفحه به صفحه Look in side

برای ورود به پایگاه SpringerLink بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

http://www.springerlink.com

------------------------------------------------------

برگرفته از وبلاگ  پرتال معرفی پایگاه های اطلاعاتی

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 10 اسفند 1397 ، 08:06)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس