معرفی پایگاه مجلات تخصصی نور (noormags)

ایران کنفرانس

معرفی پایگاه مجلات تخصصی نور (noormags)

پايگاه مجلات تخصصي نور از مجموعه پایگاه های مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي است که وظيفه شناسايي و عرضه مجلات تخصصي علوم انساني و اسلامي را بر عهده دارد .

بر كسي پوشيده نيست كه امروزه مجلات - به ويژه در حوزه موضوعات تخصصي - به یکی از مهمترین ابزارهای تولید، عرضه، نقد و استفاده از علوم تبدیل شد­ه­اند.

با ورود اینترنت به عرصه اطلاع رسانی علمی، اين كاركرد ابعاد گسترده­تري يافته و اين امكان فراهم شده است تا بسیاری از مجلات نیز با به کار گیری ابزار جدید به شکلی نو و کارآمدتر در اختیار محققان قرار گیرند.

در همین راستا شبکه جهانی نور وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از سال 1377 اقدام به عرضه مجلات مربوط به علوم اسلامی و علوم انسانی بر روی پایگاه حوزه نمود. استقبال کاربران از يك سو و قابلیتهای روز افزون مورد نیاز متخصصان مراجعه کننده از سوي ديگر، اين شبكه را بر آن داشت تا با راه اندازی «پایگاه مجلات تخصصی نور» پاسخگوی این نیاز باشد.

آنچه در اين پايگاه عرضه شده است حاصل تلاش بی وقفه همکاران ما در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور از مهرماه سال 1384 تا کنون مي­باشد.

ایجاد گسترده ترین و کاملترین آرشیو مجلات و مقالات علوم انسانی و علوم اسلامی در اینترنت يكي از مهمترین اهدف راه اندازى پايگاه مجلات تخصصى بو ده است.

درج هزاران شماره از صدها عنوان مجله تخصصی در قالب موضوعات مختلفی چون: «قرآن و حدیث»، «فلسفه، کلام و عرفان»، «فقه، اصول و حقوق»، «کتابداری و اطلاع رسانی»، «روان شناسی»، «اقتصاد»، «هنر»، «مدیریت»، «حقوق»، «علوم انسانی» و ... این پایگاه را به یکی از مهمترین بانکهای اطلاعات مجلات در زمینه علوم اسلامی و علوم انسانی تبدیل کرده است. از جمله ویژگی­های مهم این پایگاه، ارائه مجلات دارای رتبه علمی - پژوهشی و علمی - ترویجی در زمینه علوم انسانی است.

تهیه مجلات کهن و قدیمی در موضوعات فوق، و درج بایگانی کاملی از این مجلات از جمله ویژگیهای مهم این پایگاه است؛ که می­تواند نوید بخش تحولی نوین در عرصه اطلاع رسانی مجلات باشد.

برخی از قابلیت های فراهم آمده در پایگاه مجلات:

الف _ ارائه مجلات به صورت تمام تصویر

ب _ download مقالات دلخواه با فرمت pdf

ج _ جستجوی ساده و پیشرفته با دامنه های مختلف

د _ بانک اطلاعات صاحبان آثار

ه _ نقد مقاله­هاي مجلات و مشاهده نقدهای دیگران

حقوق نشر:

مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور برای ارائه کلیه مجلات عرضه شده در پایگاه، مجوز لازم را از صاحبان مجلات در اختیار دارد. طبق توافق صورت گرفته با مجلات کاربران پایگاه نیز می­توانند از مطالب عرضه شده برای استفاده­های شخصی و یا عرضه به دوستان خود استفاده کنند، اما عرضه تجاری و یا عمومی مطالب موجود در پایگاه منوط به اجازه صاحبان مجلات و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور - که فایلهای الکترونیکی مجلات را تهیه نموده است – می‌باشد.

نکته:

نظام مقدس جمهوری اسلامی با گذر از فراز و نشیب‌های گوناگون و با مجاهدت اقشار مختلف در همه زمینه­ها، بحمد الله تثبیت گشته و طرح افکار و نظرات معارض، به لطف الهی هیچگونه آسیب و گزندی به پایه های مستحکم نظری و ایدوئولوژیک این حکومت الهی نخواهد رساند؛ بنابراین عرضه مجلات و مقالات گوناگون در پایگاه که بیانگر آراء و اندیشه های مختلف و گاه معارض هستند فقط در چارچوب اطلاع رسانی و تسهیل دسترسی محققان به منابع بوده و لزوما به معنای تأیید صاحبان اثر و یا محتوای مقالات آنها نیست.

آدرس پایگاه:

http://www.noormags.com

--------------------------------------------

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 10 اسفند 1397 ، 08:05)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس