معرفی پورتال جامع علوم انسانی

ایران کنفرانس

معرفی پورتال جامع علوم انسانی

پورتال جامع علوم انسانی  به منظور ایجاد مرکزی برای دسترسی و هم افزایی فعالیت های علمی و پژوهشی در حوزه علوم انسانی آغاز به کار نموده است. وجه تمایز پرتال جامع علوم انسانی با سایر پایگاه داده های مشابه، دسته بندی موضوعی داده های علمی در آن می‌باشد که در قالب بیش از ۳۱۰۰ موضوع، حوزه های مختلف علوم انسانی را شامل می شود. مزیت دیگر پرتال جامع علوم انسانی دسترسی آسان و رایگان مخاطبان به منابع پرتال جامع علوم انسانی می باشد.در حال حاضر پرتال جامع علوم انسانی با بیش از ۳۰۰ هزار داده علمی که حدود ۲۲۵ هزار داده آن تمام متن می باشد میزبان جامعه علمی و پژوهشگران حوزه علوم انسانی و اسلامی می باشد.

بخش های مختلف سایت

صفحه اصلی: در صفحه اصلی ، دسته بندی موضوعی از محتوای مدارک سایت، جهت تسهیل دسترسی به منبع دلخواه ، انجام شده است.و آخرین نشریات به روز شده در حوزه های موضوعی خاص، به همراه تصویری از جلد نشریه و اطلاعات کتابشناختی آمده است.

پیوندها: در این بخش لینک پیوندهای متعدد و بی شماری از سایت ها، و در موضوعات متنوع گسترده گنجانده شده است که می توان از ان بعنوان یک منبع مرجع ، برای دستیابی به سایت های مختلف نام برد.

مجلات: در این بخش پس از رده بندی موضوعی مجلات، فهرست مجلات موجود در زمینه موضوعی آمده است.که با کلیک بر روی عنوان مجله اطلاعاتی از قبلی عنوان مجله، نام مدیر مسئول و سردبیر و صاحب اکتیاز و دوره انتشار آن آمده است و آرشیو نشریات با تقسیم بندی زمانی( سال انتشار) موجود است.که با کلیک بر روی سال انتشار موجودی مجلات به نمایش گذارده می شود .

 

آدرس سایت    www.ensani.ir

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 10 اسفند 1397 ، 08:04)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس