فراخوان مقاله اولین همایش ملی رویکردهای نظری و فناوری های نوین در علوم اداری

مشاهده همه همايش های manager
سطح برگزاريملي
محورهاي همايش-----------------


رویکردهای نظری و فناوری­‌های نوین در دولت و مدیریت دولتی: تصمیم­‌گیری و خط­مشی­‌گذاری عمومی؛ حکمرانی؛ رفتار سازمانی؛ منابع انسانی و توسعه سازمانی؛ آینده­‌پژوهی و مدیریت استراتژیک؛ مدیریت دانش و یادگیری سازمانی؛ مدیریت تحول سازمانی؛ اخلاق در مدیریت؛ مدیریت نوین؛ توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمان؛ چالش‌­های اداره دولت؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت دولتی؛ دولت الکترونیک؛ شهر و شهروند الکترونیک؛ دولت هوشمند؛ دولت سیار؛ آمادگی الکترونیک؛ دموکراسی الکترونیکی؛ سیستم‌های هوشمند و معماری سازمانی؛ سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت؛ الگوی پيشرفت اسلامی ايرانی در مدیریت دولتی؛ مدیریت دولتی و کلان داده؛ چابکی سازمانی؛ سایر مباحث مرتبط.

رویکردهای نظری و فناوری­‌های نوین در کسب و کار و کارآفرینی: کارآفرینی سازمانی؛ کوچینگ و آموزش در حوزه کارآفرینی؛ اشتغال‌زایی و رونق تولید؛ تشخیص فرصت‌­های کارآفرینی؛ کسب و کارهای هوشمند؛ کسب و کارهای بین‌­المللی؛ چالش‌ها و موانع کارآفرینی؛ کارآفرینی و مشاغل خانگی؛ بحران‌­ها و کسب و کار؛ کارآفرینی زنان؛ کارآفرینی پزشکی؛ خط­مشی­‌گذاری کارآفرینی؛ توسعه کارآفرینی؛ کارآفرینی روستایی؛ کارآفرینی سبز؛ کارآفرینی گردشگری؛ کارآفرینی و کسب و کار اسلامی؛ دانشگاه کارآفرین؛ کارآفرینی اجتماعی؛ استعداد کارآفرینی و کارآفرینان؛ اکوسیستم کارآفرینی؛ خلاقیت و نوآوری؛ سایر مباحث مرتبط.

رویکردهای نظری و فناوری­‌های نوین در مدیریت مالی و سرمایه­‌گذاری: استراتژی‌­های تأمین مالی؛ مدیریت سرمایه‌­گذاری و ریسک؛ مهندسی مالی؛ نهادهای مالی و بازارها؛ حقوق مالی؛ مسائل مالی رفتاری؛ مدیریت مالی در عرصه بین­‌الملل؛ بحران‌های مالی؛ روش­‌های کمی و ریاضیات مالی؛ مسائل مالی اسلامی؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت مالی و سرمایه­‌گذاری؛ سایر مباحث مرتبط.

رویکردهای نظری و فناوری­‌های نوین در تجارت و بازرگانی: بازاریابی؛ برندسازی و مديريت برند؛ رقابت در بازار جهانی؛ تبلیغات و روابط عمومی؛ بانکداری الکترونیک؛ هوش تجاری؛ مدیریت MBA و اجرایی؛ تحقیق و توسعه؛ بازرگانی داخلی؛ بازرگانی بین‌­الملل؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات در تجارت و بازرگانی؛ حمل و نقل و تجارت ریلی؛ مدیریت بنادر و تجارت دریایی؛ سایر مباحث مرتبط.

رویکردهای نظری و فناوری­‌های نوین در صنعت و مدیریت صنعتی: تعامل صنعت و دانشگاه؛ ایمنی صنعتی؛ برنامه­‌ریزی تولید و مدیریت عملیات؛ کنترل کیفیت و بهره­‌وری؛ مدیریت زنجیره تأمین؛ تصمیم­‌گیری و بهینه‌­سازی؛ بازمهندسی فرآیندها؛ سیستم­‌های خرید و انبارداری؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت و مدیریت صنعتی؛ تفکر سیستمی؛ پویایی‌شناسی سیستم‌­ها؛ مدیریت پایدار و سبز در صنایع؛ مدیریت صنعتی و حکمرانی؛ هوش مصنوعی و سیستم‌های خبره؛ ارگونومی و فاکتورهای انسانی در صنعت؛ کنترل پروژه؛ شش سیگما؛ مدیریت عملکرد در صنعت؛ سایر مباحث مرتبط.

رویکردهای نظری و فناوری‌­های نوین در علوم اقتصادی: اقتصاد مقاومتی؛ اقتصاد خرد؛ اقتصاد کلان؛ اقتصاد پولی و بانکی؛ اقتصاد دانش‌بنیان؛ مالیات و امور مالیاتی؛ اقتصادسنجی؛ بودجه‌­ریزی دولتی؛ اقتصاد رفاه و تأمین اجتماعی؛ اقتصاد و فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ اقتصاد کشاورزی و منابع طبیعی؛ اقتصاد شهری؛ اقتصاد انرژی؛ قانون اقتصاد؛ اقتصاد صنعتی و بازرگانی؛ اقتصاد حمل و نقل؛ رشد و توسعه اقتصادی؛ اقتصاد محیطزیست؛ اقتصاد گردشگری؛ اقتصاد دیجیتال؛ اقتصاد اسلامی؛ اقتصاد خانواده؛ اقتصاد روستایی و منطقه‌­ای؛ اقتصاد ورزش؛ سایر موضوعات مرتبط.

رویکردهای نظری و فناوری­‌های نوین در علوم حسابداری: حسابرسی؛ حسابداری مديريت؛ حسابداری بخش عمومی؛ حسابداری صنعتی؛ حسابداری مالی؛ حسابداری منابع انسانی؛ حسابداری مالیاتی؛ حسابداری میانه؛ حسابداری و فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ حسابداری اسلامی؛ حسابداری نسل‌­ها؛ حسابرسی اجتماعی و اقتصادی؛ حسابداری بین‌­الملل؛ حسابداری آموزشی؛ سایر موضوعات مرتبط.

محور ویژه؛ پاندمی کرونا و علوم اداری: پاندمی کرونا، دورکاری و چالش­‌های مدیریت دولتی؛ پاندمی کرونا و فرصت‌­های جدید کارآفرینی؛ پاندمی کرونا و چالش­‌های مدیریت مالی و سرمایه‌­گذاری؛ پاندمی کرونا و چالش­‌های تجارت و بازرگانی؛ پاندمی کرونا و صنعت؛ پاندمی کرونا و اقتصاد؛ پاندمی کرونا، چالش­‌ها و رویکردهای جدید حسابداری و حسابرسی.

و سایر مباحث مرتبط.
محورهاي همايش
برگزار كنندگان: دانشگاه سیستان و بلوچستان
مهلت ارسال چكيده مقالات:
مهلت ارسال متن كامل مقالات: 12 شهریور 1401
تاريخ برگزاري همايش: 19 شهریور 1401
سايت همايش: seminars.usb.ac.ir/tata
تلفن تماس دبيرخانه: 09336421783
آدرس دبيرخانه: زاهدان - بلوار دانشگاه - دانشکده مدیریت و اقتصاد
محل برگزاري: زاهدان - دانشگاه سیستان و بلوچستان
ایمیل: tata@usb.ac.ir
فراخوان مقاله اولین همایش ملی رویکردهای نظری و فناوری های نوین در علوم اداری

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس