300 مقاله به همایش اقتصاد مقاومتی کرمان ارسال شد

ایران کنفرانس

300 مقاله به همایش اقتصاد مقاومتی کرمان ارسال شد


دبیر همایش ملی اقتصاد مقاومتی با رهیافت تولید ملی گفت: 300 مقاله در 15 محور به دبیرخانه همایش اقتصاد مقاومتی کرمان ارسال شد.

علی ملاحسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مؤسسه آموزش عالی مهر با همکاری دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شهید باهنر کرمان و تعدادی از استادان برجسته همایش ملی اقتصاد مقاومتی با رهیافت تولید ملی را برگزار می‌کند.

وی عنوان کرد: با توجه به نامگذاری سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین تحریم‌ها و تخریب اقتصاد ایران از سوی استکبار و تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی و روشن کردن زوایا و تنویر افکار عمومی این رسالت بزرگ بر عهده دانشگاهیان است که با برگزاری همایش‌ها در این زمینه گام بردارند.

دبیر همایش ملی اقتصاد مقاومتی با رهیافت تولید ملی از راه‌اندازی سایت این همایش خبر داد و ابراز داشت: فراخوان همایش مذکور به صورت ملی اعلام شد و بیش از 300 مقاله به صورت چکیده دریافت شد و 79 مقاله با تایید هیئت علمی داوران همایش برای ارائه به صورت پوستر و سی‌دی مجموعه مقالات انتخاب شد.

ملاحسینی با اشاره به اینکه سخنرانان برجسته ایران و استان کرمان در این همایش حضور دارند، بیان داشت: از پروفسور تومر رئیس بخش مدیریت دانشگاه مدیترانه شرق قبرس برای حضور در همایش ملی اقتصاد مقاومتی با رهیافت تولید ملی دعوت به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: همایش ملی اقتصاد مقاومتی با رهیافت تولید ملی در 15 محور از جمله چرایی اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش‌بنیان و تولید ملی، اصل 44 قانون اساسی و اقتصاد مقاومتی، تحریم اقتصادی و اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف و تولید ملی برگزار می‌شود.

ملاحسینی افزود: استراتژی مناسب تولید و اقتصاد مقاومتی، جهت‌گیری تولید ملی بر مبنای بازارهای هدف و اقتصاد مقاومتی و جایگاه استان کرمان در اقتصاد مقاومتی از دیگر محورهای این همایش است.

وی اظهار داشت: همایش ملی اقتصاد مقاومتی با رهیافت تولید ملی در روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه جاری در تالار وحدت دانشگاه باهنر کرمان برگزار می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس