کنفرانس ملی معماری، شهرسازی، هنر، طراحی صنعتی، ساخت و فناوری حکمت بنیان

هشتمین کنگره بین المللی توسعه کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری ایران

دهمین کنگره سالانه بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری

دومین کنفرانس بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

دومین کنفرانس بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، دومین کنفرانس بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن مهرماه ماه و با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مرکز فابا و دانشگاه‌های معتبر کشور به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران (IGCONF) معتبرترین کنفرانس در حوزه مطالعات بین رشته‌ای مدیریت، بازاریابی، آموزش و صنعت بازی‌ها و نرم افزارهای بازی وار شده است.

این کنفرانس در نظر دارد نتایج تحقیقات در زمینه‌های نظری، تجربی و کاربردی علوم مدیریتی و مهندسی بازی‌ها و مطالعات بین رشته‌ای در این دو عرصه بسیار مهم را منتشر کند.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز به عنوان یکی از حامیان این رویداد علاوه بر حضور در بخش داوری و ارزیابی آثار، امکان معرفی شرکت‌های برگزیده به توسعه دهندگان و سازمان‌های پشتیبان را فراهم می‌کند.

اهدا جوایز مالی ارزنده، اخذ امکان امریه برای برندگان، امکان داوری سریع و صدور گواهی زودهنگام، امکان صدور گواهی نامه معتبر، نمایه مقالات پذیرفته شده در پایگاه تخصصی علمی و نمایه و صدور گواهی مشترک با سازمان‌ها و دانشگاه‌های معتبر از دیگر ویژگی‌های شرکت در این رویداد است.

محورهای مهم کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن شامل گیمیفیکیشن و متاورس، گیمیفیکیشن و اینترنت اشیا، گیمیفیکشن و هوش مصنوعی، گیمیفیکیشن در بازاریابی و فروش، گیمیفیکیشن در منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، گیمیفیکیشن در آموزش و یادگیری، گیمیفیکیشن در بهداشت و درمان، گیمیفیکیشن در روانشناسی است.

در روز برگزاری با نگاه ویژه در کنار سخنرانی‌های آموزنده اساتید مطرح مدیریت ۴ پنل ویژه کسب و کارها با عناوین پنل تخصصی بازاریابی، فروش و نقش گیمفیکیشن، پنل تخصصی منابع انسانی و گیمیفیکیشن، پنل تخصصی باشگاه مشتریان (با نگرش بانکداری)، پنل تخصصی گردشگری و گیمیفیکیشن برگزار می‌شود.

محورهای جایزه ملی گیمیفیکیشن شامل نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های حوزه آموزش، نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های حوزه گردشگری، بازی‌های جدی و بازی‌های ویدئویی، نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های حوزه سلامت و درمان، نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های حوزه باشگاه مشتریان (دارای ساختار گیمیفیکیشن) و نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های حوزه هوش مصنوعی است.

علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس می‌توانند به وب سایت کنفرانس به نشانی https://www.igconf.ir/ مراجعه کنند و ثبت نام را در پنل کاربری داشته باشند تا بتوانند در رقابت با سایر ایده‌های خلاقانه شرکت کنند و از جوایز نقدی و امکان جذب سرمایه‌گذار بهره مند شوند.

 

کنفرانس بین‌المللی کرامت انسانی

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1403© : ایران کنفرانس