اعلام ظرفیت نهایی پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 92 (92/7/24)

ایران کنفرانس

اعلام ظرفیت نهایی پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 92

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ظرفیت 10 هزار نفری برای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌‌ سال‌ 1392 خبر داد و گفت: داوطلبان تا 28 مهرماه فرصت دارند که در این مرحله نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان از 22 تا 28 مهرماه فرصت دارند که با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تکمیل فرم های مربوطه تکمیل ظرفیت در آزمون‌ ورودي‌ تحصيلات‌ تكميلي ‌(دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌‌) سال‌ 1392 اقدام کنند.

وی افزود: میزان ظرفیت پذیرش 10 هزار و 36 نفر است که داوطلبان امکان انتخاب حداکثر 20 کدرشته تحصیلی را نیز دارند.

توکلی یادآور شد:مرحله تکمیل ظرفیت به دلیل اینکه بعضی از مؤسسات آموزش عالی تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی از کدرشته محل‌های خود را داشته اند و ظرفیت جدید ایجاد کرده اند، برگزار می شود و در روز اول حدود 8 هزار نفر تکمیل ظرفیت را پر کرده اند.

ویی تاکید کرد : داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده و با توجه به کارنامه نتایج اولیه دارای نمره کل بزرگتر یا مساوی یک هستند براساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه‌ها، برگ راهنماي آزمون مذكور و اطلاعيه سازمان می توانند تا 28 مهرماه با مراجعه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و بر اساس كارنامه نتايج اولیه آزمون در رشته و گرايش مربوط، نسبت به انتخاب كدرشته محل‌هاي مورد علاقه خود از كدرشته‌هاي امتحاني مربوط اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: گزينش‌ نهايي‌ در هر يك‌ از كدرشته‌‌ محل‌هاي تحصيلي‌ اعلام شده در اين اطلاعيه، مطابق‌ شرايط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌هاي‌ راهنماي آزمون‌ كارشناسي‌ ارشد سال 92 انجام خواهد شد. ضمن اینکه پذيرفته‌ شدگان نهايي‌ در يكي‌ از كدرشته‌ محل‌هاي‌ تحصيلي‌ بورسيه‌ و يا داراي‌ شرايط خاص‌ حق‌ انتخاب كدرشته محل‌هاي مندرج در اين اطلاعيه را ندارند.

وی یادآور شد: داوطلباني كه متقاضي ثبت‌نام و شركت در مرحله تكميل ظرفيت آزمون‌ كارشناسي‌ ارشد سال 92 هستند لازم است در زمان ورود به سايت اينترنتي سازمان و انتخاب رشته نسبت به واريز مبلغ 35.000 (سي و پنج هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت اينترنتي اقدام کنند و کارت ورود به این مرحله را خریداری کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس