تاریخ و شیوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد (94/11/3)

ایران کنفرانس

تاریخ و شیوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، اطلاعیه تاریخ و چگونگی دریافت برگه ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (Ph.D.) سال ۱۳۹۵ را از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش منتشر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ و شیوه دریافت کارت ورود به آزمون دکتری تخصصی را اعلام کرد. در متن اطلاعیه این مرکز آمده است:

«۱- آزمون دکتری تخصصی (Ph.D.) سال ۱۳۹۵ در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه 94/11/9 در سراسر کشور برگزار می‌شود. داوطلبان این آزمون از ساعت 11 صبح روز سه شنبه 94/11/6 می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org و وارد نمودن اطلاعات ثبت‌نامی، برگه ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

تذکر ۱: دریافت برگه ورود به جلسه از طریق پایگاه مذکور تا یک ساعت قبل از شروع آزمون امکان‌پذیر است.

تذکر ۲: داوطلبان باید علاوه بر برگه ورود به جلسه، راهنمای آزمون مذکور را نیز از طریق همان پایگاه دریافت و مندرجات آن را به طور دقیق مطالعه کنند.

۲- چنانچه داوطلبان پس از دریافت برگه ورود به جلسه، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، زبان خارجه و یا عکس ملاحظه نمودند، لازم است بلافاصله به باجه رفع نقص در واحد دانشگاهی (حوزه امتحانی) خود مراجعه نمایند. (آدرس کلیه واحدهای مجری برگزاری آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D.) سال ۱۳۹۵ در دفترچه راهنمای آزمون مذکور درج شده است).

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس