کل

سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها افزایش یافت (1403/12/25)

ایران کنفرانس

سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها افزایش یافت

وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به دومیلیارد تومان افزایش یافت.

علی خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش وام خرید مسکن اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در سال جاری گفت: اخیراً به درخواست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مصوب شورای پول و اعتبار، وام خرید مسکن اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از مبلغ یک میلیارد تومان به مبلغ دو میلیارد تومان ارتقا پیدا کرد.

معاون اداری مالی وزارت علوم ادامه داد: وام مذکور فقط برای خرید مسکن ارائه می‌شود و شرط آن این است که متقاضیان قبلاً نباید از تسهیلات مسکن استفاده کرده باشند.

براساس این گزارش، یکی از دغدغه‌های معاونت اداری مالی و ستاد امور رفاهی وزارت علوم تأمین مسکن برای اعضای هیأت علمی به ویژه اعضای هیأت علمی جوان است همچنین بحث دیگری که پیگیری می‌شود، بازنشستگان هستند که مورد حمایت قرار گیرند، فرایند قانونی این موضوع نیز پیگیری می‌شود، تا راه‌هایی پیدا و این امکانات برای آنها نیز ایجاد شود.

دو تا سه هزارنفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها سالانه برای دریافت وام خرید مسکن به بانک‌ها معرفی می‌شوند. به محض اینکه اعضای هیأت علمی درخواست وام خرید مسکن خود را ارائه می‌کنند، توسط وزارت علوم به بانک‌ها معرفی می‌شوند و بانک‌ها معمولاً ظرف ۴۰ تا ۴۵ روز وام مذکور را پرداخت می‌کنند.

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 25 اسفند 1402 ، 06:20)

 

تمدید مهلت ارسال مقالات سومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار

ایران کنفرانس

تمدید مهلت ارسال مقالات سومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار

سومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار به عنوان بزرگترین، معتبرترین، منظم ترین و با سابقه ترین گردهمایی شناخته شده سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه مدیریت، اقتصاد، حسابداری، علوم انسانی و کسب و کار خاورمیانه در کشور ایران در تاریخ 13 الی 14 تیر ماه 1403 با شرکت بیش از 2500 نفراز فعالین این عرصه شامل دانشگاهيان، صاحب نظران، سياستگزاران و مديران، دانشجویان ، سازمان هاي ذي ربط و علاقه مند و متخصصان از کشورهای مختلف جهان با همکاری دانشگاه های برجسته کشور در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌گردد. این کنگره در نظر دارد با معرفي توان علمي و كاربردي براي ارتقای سطح كيفي مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و کسب و کار و همچنين بررسي نيازمندي و ضرورت‌هاي آموزش موارد فوق گام برداشته و با شناسايي نگرش‌ها، تجربيات نوين و تحليل ابعاد نظري و كاربردي مربوطه، به تحليل، آموزش و پژوهش آن بپردازد.

‌این رویداد مهم به صورت سالیانه و منظم و با بالاترین استاندارد های پژوهشی و علمی و مجوز های مربوطه و با همکاری، حمایت و پشتیبانی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی معتبر کشور در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار گردیده و با توجه به اعتبار بالا و پشتوانه علمی خود همه ساله در مجامع، سایت های تخصصی مربوطه و نهاد های معتبر داخلی و خارجی نمایه گردیده و مقالات و دستاوردهای علمی آن ثبت گردیده است. شایان ذکر است طبق قوانین جدید وزارت علوم تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس ها و کنگره های معتبر، دانشگاهی و شناخته شده و دارای بیشترین تاییدیه علمی و نمایه سازی مقالات دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند.

‌‌‌با توجه به استقبال گسترده اساتید، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان گرامی سراسر کشور از این کنگره و درخواست های مکرر پژوهشگران گرامی نسبت به تمدید مهلت ارسال مقالات،  بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به  تصمیم شورایعالی کنگره مهلت ارسال مقالات کامل (چکیده به همراه اصل مقالات) تا 30 فروردین ماه تمدید گردید. شایان ذکر است کلیه پژوهشگرانی که تا کنون موفق به ارسال مقالات خود نگردیده اند می توانند مقالات کامل (چکیده به همراه اصل مقاله) خود را حداکثر تا تاریخ فوق الذکر از طریق سامانه کاربران در سایت کنگره به آدرس www.3icmba.ir ارسال نمایند.

محورهای اصلی کنگره عبارت اند از: فقه و حقوق، روانشناسی و توسعه، ادبیات و زبان،  علوم تربیتی و اجتماعی، حسابداري، حسابرسي و توسعه، مديريت و توسعه، مديريت ورزشي، مديريت بازرگاني، مديريت دولتي، مديريت صنعتي، مديريت جهانگردي، مديريت مالي، بيمه و گمرگ، مديريت بازار، اقتصاد و توسعه، اقتصاد و توليد ملي، اقتصاد در شرايط تحريم، بانكداري وتوسعه پايدار در اقتصاد، اقتصاد در كشاورزي، اقتصاد شهری، عمران شهری، بسترهاي فرهنگي، اقتصادي و نقش هنر در توسعه اقتصادي، نوآوري، كارآفريني و توسعه اقتصادي، مديريت و توسعه اقتصادي، توسعه كسب و كار، سرمايه گذاري و بازاريابي ، كارآفريني، بهره وري و توسعه، رهبري و رفتار سازماني، استراتژي و رقابت، تجارت الکترونیک و بانکداری.

برگزاری این کنفرانس همه ساله با شعار "توسعه کسب و کار راهی به  سوی توسعه پایدار آینده" فرصتي براي گردهمايي صاحبنظران،متخصصان وانديشمندان درحوزه مدیریت، اقتصاد، حسابداری، علوم انسانی و کسب و کار بوده است.

نمایشگاه تخصصی جانبی، مسابقه عکاسی، تورهای تخصصی، کارگاه های آموزشی تخصصی و سخنرانی های کلیدی و نشست های علمی در راستای این کنگره همانند دوره های قبلی برگزار خواهند شد. نمایشگاه تخصصی جانبی کنگره فرصتی کم نظیر برای معرفی شرکت ها و کسب و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات در این عرصه خواهد بود. برای کلیه شرکت کنندگان در کنگره گواهینامه آموزشی معتبر بین المللی صادر گردیده همچنین کلیه مقالات پذیرفته شده کنگره علاوه بر نمایه در SID ، کنسرسیوم محتوای ملی و سیویلیکا در قالب کتاب مجموعه مقالات چاپ گردیده و کلیه مقالات برگزیده بدون نیاز به داوری مجدد در نشریات و ژورنال های معتبرپژوهشی، تخصصی ،ISI و ISCپشتیبان کنگره رایگان چاپ خواهند گردید.

همچنین از امتیازات اصلی این کنگره جهت پژوهشگران گرامی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- نمایه سازی و انتشار کلیه مقالات در کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس، سیویلیکا، کنسرسیوم محتوای ملی،SID  و سایر نهادهای بین المللی معتبر.

- امکان داوری زودهنگام مقالات در صورت درخواست.

- تدوین و تکثیر کتاب مجموعه چکیده مقالات کنگره در 2 جلد فارسی و انگلیسی با تیراژ بالا.

- همکاری دانشگاه های برجسته ایران، ترکیه، تایلند و ایتالیا در دوره های مختلف.

- نمایه سازی و انتشار کلیه مقالات دوره های قبلی برگزار شده به طور کامل در پایگاه های معتبر.

- چاپ رایگان تمامی مقالات برگزیده کنگره بدون نیاز به داوری مجدد در ژورنال ها و مجلات معتبر ISIوISC پشتیبان کنگره.

- اهداء گواهینامه های بین المللی کنگره به زبان فارسی و انگلیسی.

- امکان شرکت و ثبت نام در کنگره به دو حالت حضوری یا غیر حضوری.

- ارائه لوح تقدیر و جوایز نفیس به مقالات برتر.

- ارائه گواهینامه های اختصاصی دارای هولگرام امنیتی کنگره و مهر برجسته و کد شناسایی اختصاصی جهت استعلام و پیگیری آنلاین همراه با ضریب امنیت بسیار بالا و عدم امکان جعل و یا کپی.

علاقه مندان جهت ارسال مقالات، شرکت در کنگره و حضور در نمایشگاه تخصصی وکسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پورتال کنگره به آدرس www.3icmba.ir مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنگره به شماره 04133376643 تماس حاصل فرمایند.

 

فرایند جذب اعضای هیات علمی چندین ماه کاهش یافت (1403/12/13)

ایران کنفرانس

فرایند جذب اعضای هیات علمی چندین ماه کاهش یافت

رییس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم گفت: امسال کد استخدامی افرادی که برای فراخوان ۱۴۰۲ شرکت کرده اند بلافاصله بعد از تایید هیات مرکزی جذب ارائه شده و افراد با سرعت به کارگرفته می شوند.

دکتر محمد خلج امیرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تسریع فرایند جذب اعضای هیأت علمی گفت: با توجه به تمهیداتی که طی یک و دوسال گذشته اندیشیده شده و تلاش و مجاهدتی که دانشگاه‌ها انجام دادند، سیر طی کردن فرایند جذب اعضای هیأت علمی به صورت نسبی خیلی تسریع شده است.

وی ادامه داد: البته با حالت ایده ال فاصله داریم ولی متوسط طی فرایند جذب چندین ماه کاهش یافته است و اکنون با پدیده جدیدی مواجه هستیم که پرونده یک نفر از چند مؤسسه همزمان به مرکز جذب ارسال می‌شود.

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم افزود: هرهفته تعداد قابل توجهی از پرونده‌های پیمانی جذب تعیین تکلیف می‌شود.

وی همچنین افزود: امسال کد استخدامی افرادی که برای فراخوان ۱۴۰۲ شرکت کرده‌اند بلافاصله بعد از تأیید هیات مرکزی جذب ارائه شده و این موضوع باعث می‌شود که افراد به صورت سریع به کارگرفته شوند.

خلج امیرحسینی درباره اینکه چه تعداد از پرونده‌های متقاضیان جذب سال‌های گذشته هنوز تعیین تکلیف نشده است، افزود: هرتعداد پرونده که توسط دانشگاه‌ها ارسال می‌شود توسط مرکز جذب برسی می‌شود درحال حاضر پرونده‌های فراخوان ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ حدود ۱۰۰ درصد تکمیل شده و مقداری فراخوان اردیبهشت و آبان ۱۴۰۱ هنوز کامل نشده که امیدواریم آن نیز کامل شود.

 

ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد (1402/12/9)

ایران کنفرانس

ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

رییس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نوبت دوم سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدصادق ضیایی رئیس با اعلام این خبر افزود: مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نیاز به تخصص نیروهای جوان، متعهد و متخصص علمی در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه، اقدام به ثبت نام فراخوان جذب هیأت علمی در رشته- گرایش‌های مختلف می‌کند.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: متقاضیان می‌توانند از ۸ اسفندماه تا ۲۰ اسفندماه با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://sajed.iau.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

 

یازدهمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

یازدهمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی برگزار می‌شود

«هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی» (lCeLeT ۲۰۲۴)  از تاریخ ۸ الی ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ به دو زبان فارسی و انگلیسی و با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران و بنیاد علمی اکو به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

نشست خبری «هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی» (lCeLeT ۲۰۲۴) » امروز، شنبه ۵ اسفندماه ۱۴۰۲، با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران و بنیاد علمی اکو در دانشگاه اصفهان برگزار شد. هدف از برگزاری این کنفرانس، ترویج و توسعه یادگیری و یاددهی الکترونیکی در نهادهای آموزشی، فراهم آوردن شرایط مناسب جهت عرضه یافته‌های پژوهشی متخصصان در حوزه آموزش باز و از راه دور و نیز بهره‌گیری از آخرین دستاورهای علمی، آموزشی و پژوهشی در ایران یاد شده است. در این نشست، دبیران علمی و اجرایی این کنفرانس بین‌المللی به‌ترتیب محمدرضا نیلی و اعظم اسفیجانی صحبت کردند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

امید به ارتقای نظام یاددهی و یادگیری الکترونیکی

محمدرضا نیلی، دبیر علمی هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی، صحبت‌های خود را با تأکید بر اهمیت آموزش الکترونیکی چنین آغاز کرد: یادگیری و یاددهی الکترونیکی به‌ طور ‌ویژه پس از کووید-۱۹ اهمیت یافت. کشورها نمی‌توانند با اطمینان بگویند که ما در آینده از پدیده‌های این‌چنینی در امان خواهیم بود و از طرفی، فرآیند یادگیری و یاددهی به هیچ دلیلی نباید متوقف شود. در این بین، یادگیری و یاددهی الکترونیکی جایگاه مهم خود را نشان می‌دهد.

این مسئول همایش با اشاره به اهمیت آموزش، خاطرنشان کرد: در دنیای امروز، هیچ کشوری و به هیچ بهانه‌ای نمی‌تواند آموزش و پرورش را، چه در سطح عمومی و چه در عرصه عالی و دانشگاهی، متوقف کند. اتفاقاتی مثل آلودگی هوا بسیار نگران‌کننده است و با ترویج چنین آموزش‌هایی از وقفه در آموزش جلوگیری می‌شود. این کنفرانس با توجه به استمرارش در سالیان متمادی می‌تواند نقش مهمی در این عرصه ایفا کند.

او سپس توضیح داد: این کنفرانس در دانشگاه اصفهان، به‌طور مشخص در دانشکده علوم تربیتی و گروه علوم تربیتی، کلید خورد و دبیرخانه آن نیز در همین دانشکده پا گرفت. سپس از همه متخصصان و اهالی قلم خواسته شد تا ۵ دی ۱۴۰۲ مقالات خود را متناسب با محورهای کنفرانس ارائه کنند. به‌دلیل استقبال از این کنفرانس و تاخیر در اعلام فراخوان، این روند ارسال آثار تا ۲۵ دی ۱۴۰۲ تمدید شد.

نیلی از آمار آثار ارسالی به کنفرانس نیز این‌گونه یاد کرد:‌ تا این تاریخ، یعنی دی‌ماه، ۱۳۷ اثر و به دو زبان فارسی و انگلیسی به دست دبیرخانه کنفرانس رسیده است. از این میان، ۱۲۵ اثر مقاله و ۱۲ مورد نیز گزارش «تجربۀ موفق در یاددهی و یادگیری» بود. یکی از وجوه ممیزه کنفرانس امسال، این است که علاوه بر مقاله، تجارب موفق دانشگاه‌ها و مدارس را نیز در باب یادگیری الکترونیکی داریم. ۷۷ مورد مقاله پذیرفته شد که ۴۲ عنوان آن به‌صورت سخنرانی اجرا خواهد شد و ۲۸ نمونه نیز در قالب پوستر به نمایش در می‌آید.

این پژوهشگر اضافه کرد: ۷ تجربه موفق نیز، در موضوع آموزش عمومی، عالی و صنعت مورد تایید قرار گرفت. ۵۰ درصد مقالات دریافتی به زبان انگلیسی و ۵۰ درصد نیز به زبان فارسی است. در کنار ایران، کشورهایی مانند فرانسه، ایتالیا، کانادا، مالزی و ازبکستان با ارائه مقاله و تجربه موفق خود در کنفرانس حضور و مشارکت دارند. کنفرانس، ۶ سخنران شاخص از ایران، آمریکا، هلند، استرالیا و انگلستان دارد. تاکنون ۲ پیش‌نشست نیز در دانشگاه فرهنگیان اصفهان برپا شده است. نمایه‌شدن مقالات این کنفرانس در دو پایگاه ISC و IEEE نیز ویژگی و امتیاز مهم این رویداد محسوب می‌شود.

محمدرضا نیلی در پاسخ به خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه مقالات و آثار ارائه‌شده در این کنفرانس، خصوصاً دستاوردهای نویسندگان غیر ایرانی، تا چه اندازه در عمل و آموزش الکترونیکی کشورمان تأثیر خواهند گذاشت، گفت: درباره کاربست این کنفرانس باید این‌گونه توضیح بدهم که فناوری، امروزه دیگر مرز نمی‌شناسد. فناوری‌های گوناگون به‌سرعت نشر می‌یابند. به‌نظر می‌رسد که این کنفرانس می‌تواند در راستای استفاده و بهینه‌سازی نظام یاددهی و یادگیری الکترونیکی مورد استفاده قرار بگیرد. بسترهای الکترونیکی می‌توانند در کشورهایی که حتی توسعه‌یافته نیستند، به جریان درآیند. با توجه به همین نشر آسان بستر الکترونیک، امید داریم که بدون مانع جدی، دستاوردهای روی کاغذ در این رویداد به اجرا هم درآیند. و آموزش در بین گروه‌های سنی مختلف تعمیم پیدا کند. البته می‌توان به این مسئله از دو جنبه، یعنی بستر تکنولوژیک و کسب مهارت نگاه کرد.

جدیدترین نوآوری‌های نوین در یادگیری الکترونیکی

در ادامه این نشست، اعظم اسفیجانی، دبیر اجرایی هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی، در ابتدای سخنان خود به پیشینه کنفرانس نظر کرد و گفت: این کنفرانس به‌صورت سالانه و در ۱۷ دوره متوالی برگزار شده است. تاکنون دانشگاه‌های مختلفی میزبانی این کنفرانس را بر عهده داشته‌اند که دانشگاه تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، امیرکبیر، سیستان و بلوچستان، کردستان و زنجان از جمله آن‌هاست. در این سالیان، موسساتی چون موسسه آموزش عالی مهر البرز نیز اجرای این برنامه را عهده‌دار شده‌اند. امسال شهر ما و دانشگاه اصفهان افتخار بزرگ میزبانی این رویداد مهم را به دست آورده است.

وی در ادامه به اهداف این کنفرانس ملی و بین‌المللی اشاره و بیان کرد: هدف رویداد این است که نوآوری‌های نوین در یادگیری الکترونیکی را که اکنون در دنیا جاری و موجود است، معرفی کند. همچنین قصد داشتیم زمینه‌ای فراهم بشود تا پژوهشگران و مدرسان حوزه‌های الکترونیکی به این کنفرانس بیایند. و دانش و مطالعات خود را در زمینۀ آموزش مبتنی بر فناوری، یادگیری الکترونیکی و رویکردهای مرتبط با آن ارائه بدهند.

او سپس از همکاران اصلی این کنفراس به میزبانی اصفهان یاد کرد: این کنفرانس با همکاری «انجمن یادگیری الکترونیکی ایران» معروف به «یادا» و «بنیاد علمی اکو» و با میزبانی و مشارکت دانشگاه اصفهان برنامه‌ریزی شده است. البته نهادهای مختلفی بودند که از این کنفرانس حمایت مادی و معنوی کردند. دفتر روابط بین‌الملل دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان حامی مادی و البته معنی این کنفرانس است. پالایشگاه نفت اصفهان، پالایش اکو، دیگر حامی مهم ما به شمار می‌آید.

اسفیجانی تصریح کرد: انجمن‌های متعدد نیز چون انجمن «فناوری آموزش ایران»، «آموزش مهندسی» و «برق و کنترل» با ما همکاری می‌کنند. به‌علاوه، دانشگاه‌ شهید چمران اهواز، امام‌خمینی(ره)، سیستان و بلوچستان و برخی نهادهای دیگر نیز جزو برگزار کنندگان این کنفرانس هستند. دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز که کنفرانس در تالار زیتون آن برپا خواهد شد، از حامیان بسیار جدی ماست.

دبیر اجرایی کنفرانس در خصوص زمان برگزاری این رویداد تشریح کرد: هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی در ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ و ساعت ۱۴ در تالار زیتون دانشکدۀ علوم پزشکی اصفهان افتتاح خواهد شد. پنلی نیز با موضوع یادگیری ارتقا یافته به کمک فناوری برگزار می‌شود. این پنل به‌طور خاص به‌پروژۀ یونی‌ ـ تی یا UNI _T می‌پردازد که پروژه‌ای بین‌المللی و از حمایت مالی اتحادیۀ اروپا برخوردار است. دانشگاه اصفهان یکی از ۹ دانشگاه ایرانی است که در این پروژه فعالیت خواهد کرد. در این پنل، دانشگاه‌های ایران و ایتالیا حضور خواهند یافت. هوش مصنوعی و چالش‌ها و مزایا نیز پنلی است که روز دوم در ۹ اسفندماه، برپا می‌شود. برنامه‌های این کنفرانس از جمله نشست‌های هم‌زمان آن به‌صورت هیبریدی، یعنی هم حضوری و هم مجازی، پیش خواهند رفت. آیین اختتامیه نیز در ۱۰ اسفندماه برگزار خواهد شد.

اسفیجانی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا در خصوص روند اجرای کارگاه‌های آموزشی یاد شده در فراخوان کنفرانس و مخاطبان اصلی این کارگاه‌ها، اظهار کرد: در چند ماه اخیر، با توجه به تحول هوش مصنوعی، این مسئله بسیار مورد توجه قرار گرفته است. رویکرد تمامی کارگاه‌های ما نیز به این سمت رفت که فناوری‌های هوش مصنوعی را معرفی کنیم. این فناوری‌ها برای استفاده در محیط‌های آموزشی می‌توانند مورد اعتنا قرار گیرند. از ۵ کارگاه ما ۴ مورد آن با رویکرد هوش مصنوعی و ارتباط آن با آموزش برگزار خواهد شد. یکی از آن‌ها نیز مختص صنایع است که قطعاً مخاطبش کارشناسان آموزش و مدیران واحدهای آموزشی در صنایع‌ هستند. پتروپالایش اصفهان و مس سرچشمه کرمان و ذوب‌آهن اصفهان نیز در این کارگاه حضور خواهند یافت. ۳ کارگاه ما تاکید آن‌ها بر استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش است هر دو مقطع آموزش و پرورش و آموزش عالی و حتی آموزش‌های ضمن خدمت را در بر می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، علاقمندان برای شرکت در «هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی» می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود در پایگاه الکترونیکی  https://icelet2024.ui.ac.ir/en/ اقدام کنند.

 
مطالب بیشتر...

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی
بورس های تحصیلی و کارآموزی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1403© : ایران کنفرانس