آغاز آسیب‌های آلزایمر دهها سال پیش از بروز علائم

ایران کنفرانس

آغاز آسیب‌های آلزایمر دهها سال پیش از بروز علائم

پژوهش محققان دانشگاه ملبورن استرالیا با همکاری محققان آمریکایی و انگلیسی نشان می‌دهد وقوع علائم آلزایمر ارثی، سالها پس از آسیب اصلی این بیماری بر اعصاب رخ می‌دهد.

به گزارش سرویس پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، محققان دریافتند که آسیب‌های سریع عصبی 10 الی 20 سال قبل از بروز علائم آلزایمر آغاز می‌شود.

علاوه براین، هنگام آغاز رخداد علائم، تغییرات دیگری در مغز رخ می‌دهد که ممکن است دلیل آهسته شدن روند از بین رفتن اعصاب باشد.

آلزایمر اتوزومال غالب (نوع ارثی آلزایمر) میلیون‌ها خانواده را که حامل جهش ژنتیکی هستند تحت تاثیر قرار داده است و باعث می‌شود تا آنها مستعد این بیماری فلج کننده شوند.

محققان می‌گویند اطلاعاتی که از بیماران آلزایمر اتوزومال به دست می‌آید درمان‌های جدید را نیز برای بیماران آلزایمر مرتبط با سن عرضه خواهد داشت.

گام بعدی در این تحقیق انجام آزمایشات بالینی، روشهای تصویربرداری مغناطیسی MRI وPET و تحلیل نمونه خون و مایع مغزی در بیمارانی خواهد بود که تحت درمان با داروهای جدید پیشنهادی قرار گرفته‌اند.

این پژوهش در مجله Translation Medicine منتشر شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس