خودکاری که 16 میلیون رنگ را بازتولید می‌کند

ایران کنفرانس

خودکاری که 16 میلیون رنگ را بازتولید می‌کند

خودکار Scribble Ink به کاربران امکان طراحی‌کردن و نوشتن را با استفاده از رنگ‌هایی که در دنیای اطرافشان وجود دارد، می‌دهد.

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خودکار جدید دارای یک حسگر RGB شانزده بیتی در انتهاست که رنگ برگ، آجر، صورت یک شخص یا هر رنگ مورد دلخواه کاربر را شکار می‌کند. سپس یک میکروپردازشگر تعبیه‌شده ARM 9 رنگ را تحلیل کرده و آن را ذخیره می‌کند.

هر زمانی که کاربر بخواهد با استفاده از رنگی مطلوب طراحی کند یا بنویسد، خودکار با مخلوط‌کردن جوهر کارتریج‌های قابل‌پرشدن و دارای رنگ‌های سیاه، سفید، زرد، فیروزه‌ای و بنفش، رنگ دلخواه را بازتولید می‌کند.

گفته می‌شود با کمک این سامانه می‌توان بیش از 16 میلیون رنگ را بازتولید کرد که در هر بار، 100 هزار رنگ در 1GB حافظه سیستم ذخیره می‌شوند.

چنانچه فردی بخواهد از این رنگ‌ها روی گوشی هوشمند یا رایانه استفاده کند، ابزار دارای پورت میکرو یو اس بی و اتصال بلوتوثی 4.0 است. نیروی این سامانه به صورت آنبورد و توسط باتری‌های لیتیم-یون قابل‌شارژ دوباره تامین می‌شود.

برای افرادی که صفحه‌های تبلت را به کاغذ ترجیح می‌دهند، شرکت سازنده در نظر دارد Scribble Stylus را تولید کند که قطعات آن بسیار شبیه خودکار Ink هستند گرچه به جای کارتریج‌های جوهری و نوک نوشتاری، سامانه جدید دارای نوک پلاستیکی خازنی خواهد بود. اطلاعات رنگ نیز با بلوتوث به تبلت کاربر منتقل می‌شوند.

«شرکت فناوری‌های Scribble» در نظر دارد خودکارهای Ink و Stylus را به ترتیب به بهای 149.95 و 79.95 دلار امریکا به فروش برساند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس