ابزاری آنلاین برای حل مسائل و معادلات ریاضی و جبر با راه‌حل

ایران کنفرانس

ابزاری آنلاین برای حل مسائل و معادلات ریاضی و جبر با راه‌حل

ریاضیات و جبر معمولا یکی از علومی است که دانش‌آموزان و دانشجویان برای حل مسائل آن ‌مشکل دارند. بدون هیچ تعارفی باید قبول کنیم ‌اکثر ما در دوره‌ای با مسائل و معادلات جبری سر و کله فراوان زده‌ایم و گاهی نیز بدون یادگیری از کنار آن‌ها گذشته‌ایم. حال این ابزار آنلاین به گونه‌ای طراحی شده ‌که معادلات و مسائل جبری را با راه حل‌های آن قدم به قدم برای ما تشریح کرده و پاسخ می‌دهد.

به گزارش «تابناک»، قطعا در فضایی که ابزارهای آنلاین نقش پررنگی ‌در آموزش بر عهده دارند، می‌توان ‌به سادگی نرم‌افزار‌ها و App‌هایی را یافت که در حل مسائل ریاضی ـ که یکی از سخت‌ترین علوم برای بسیاری از کاربران است ـ کمک ما باشند. App‌هایی نظیر PhotoMath برای iOS – اینجا – یکی از این نمونه‌هاست که تحولی اساس در این ابزار‌ها بوده است.

حال ابزار Algebra Calculator نرم‌افزاری آنلاین ‌و قادر به حل مسائل جبر است. می‌توانید یک معادله یا مسأله جبری را با این ابزار حل کرده و راه حل قدم به قدم آن را نیز ببینید. همچنین می‌توانید مقادیر مورد نظر خو ‌را برای متغیر‌ها در یک معادله به کار برده و نتیجه نهایی را به دست آورید.

این ابزار همچنین ‌یک نسخه خوب موبایل دارد که می‌توانید با ‌آن، مقادیر و معادلات را به سادگی بیشتری نسبت به نسخه دسکتاپ وارد کرده و نتایج را ببینید.

آدرس سایت:

http://www.mathpapa.com/algebra-calculator.html

 

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس