دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی در گچساران برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی در گچساران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: این همایش با همت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران ، آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما، باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این شهرستان برگزار می‌شود.

آرمین محمودی افزود: این همایش با مشارکت بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، برازجان، فیروزکوه، دشستان، ماهشهر، آموزش و پرورش ، اداره صنایع و معادن و مراکز کشاورزی گچساران برگزار می‌شود.

وی با اشاره اهداف برگزاری این همایش افزود: افزایش تولید ملی و بومی‌سازی تکنولوژی، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی، صنعتی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته از جمله اهداف برگزاری دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی است.

محمودی با بیان این‌که محور مقالات در نظر گرفته شده نفت و گاز و پتروشیمی است، تلاش برای افزایش تعاملات و هماهنگی میان اندیشمندان و مراکز علمی- پژوهشی و صنعتی  در حوزه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران یادآور شد: مقالات قابل ارائه در محور نفت شامل حفاری، بهره‌برداری، مخازن هیدروکربوری، اکتشاف و ایمنی، بازرسی و خوردگی در صنایع نفت است.

محمودی تحقیقات نوین در نفت را از دیگر موضوعات مقاله‌های قابل ارائه در این همایش دانست.

وی با تشریح محورهای گاز و پتروشیمی، پدیده‌های انتقال را از جمله موضوعات در این محور عنوان و گفت: سنتیک و ترمودینامیک، فرایند‌های جداسازی، نانو تکنولوژی و بیو‌تکنولوژی از دیگر موضوعات هدف ارائه مقالات در این محور است.

محمودی با بیان این‌که مد‌ل‌سازی، شبیه‌سازی و کنترل از دیگر موضوعات ارائه مقالات در محور گاز و پتروشیمی است، خاطرنشان کرد: محیط زیست، بهینه‌سازی فرایندها و شیمی ( تجزیه، آلی، شیمی فیزیک، معدنی، کاربردی) و شیمی پلیر موضوعات محورهای گاز و پتروشیمی خواهد بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس