کنفرانس ملی آینده‌پژوهشی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

کنفرانس ملی آینده‌پژوهشی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کنفرانس ملی آینده‌پژوهشی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر تمدن‌سازی نوین اسلامی در هفت حوزه تخصصی دوشنبه 14 اسفندماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، این کنفرانس با همکاری پیشگامان، صاحب‌نظران و مراکز علمی آینده‌پژوهی کشور از جمله دانشگاه‌های شهید بهشتی، تهران، امیرکبیر، امام صادق (ع)، دانشگاه عالی دفاع ملی و بیش از 10 نهاد و دانشگاه معتبر و دو وزارتخانه برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، 120 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است که 5 مقاله برتر به صورت سخنرانی، 20 مقاله در پنل‌ها و 10 مقاله در قالب پوستر ارائه می‌شود.

در این کنفرانس نشست‌های تخصصی در 7 حوزه علم و فناوری، اقتصادی‌، دفاعی و امنیتی،‌دینی، فرهنگی و سیاسی با تأکید بر آینده‌پژوهی از نظر ادیان، فضای دفاعی امنیتی با تکیه بر امنیت پایدار، فضای سیاسی ایران و جهان، اقتصاد مقاومتی و بهینه‌سازی مصرف انرژی دایر است.

این کنفرانس با هدف ارائه نتایج مطالعات آینده‌پژوهی، آسیب‌شناسی مطالعات و دستیابی به چشم‌انداز مشترک و شناسایی حوزه‌های مختلف در راستای آینده‌پژوهی برگزار می‌شود.

همچنین در این کنفرانس کتابی از مقالات مختلف به چاپ رسیده و خلاصه‌ای از مقالات ارائه شده نیز به صورت یک مقاله علمی منتشر می‌شود.

شایان ذکر است، کنفرانس ملی آینده‌پژوهی با رویکرد تمدن‌سازی نوین اسلامی دوشنبه 14 اسفندماه آغاز می‌شود و تا 15 اسفندماه در دانشگاه شهید بهشتی ادامه دارد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس