ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع آغاز شد

ایران کنفرانس

ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع آغاز شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مهدی فیض، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی، گفت: جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی دانشگاهیان و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه و زمینه‌سازی انس و الفت دانشگاهیان با قرآن کریم و سیره معصومین(ع) و تدبر و عمل به آن آموزه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از جشنواره در سه بخش دانشجویان، مدرسان و کارکنان برگزار می‌شود که امسال نهمین دوره جشنواره قرآنی دانشجویان، دومین دوره جشنواره قرآنی کارکنان و نخستین دوره جشنواره مدرسان علمی کاربردی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: جشنواره دانشجویی در پنج بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری برگزار می‌شود؛ بخش شفاهی در رشته‌های قرائت به روش تحقیق، قرائت به روش ترتیل، حفظ 1 جزء، حفظ 3 جزء، حفظ 5 جزء پیوسته، حفظ 10 جزء پیوسته، حفظ 20 جزء پیوسته و حفظ کل قرآن کریم؛ بخش کتبی در رشته‌های فرازهای قرآن و عترت، دیدگاه و سیره معصومین(ع)، مفاهیم قرآنی و قرآن‌شناسی؛ بخش پژوهشی در رشته‌های پژوهش یا کتاب قرآنی، مقاله قرآن و عترت، نرم‌افزار و وبلاگ‌نویسی؛ بخش ادبی در رشته‌های شعر، داستان، نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی و بخش هنری در رشته‌های خوشنویسی، طراحی و نقاشی، ‌نماهنگ، عکس و‌ تذهیب برگزار می‌شود.

فیض اظهار داشت: نخستین دوره جشنواره مدرسان در سه بخش شفاهی در رشته‌های هفت‌گانه حفظ و قرائت، بخش کتبی در دو رشته مفاهیم قرآنی و دیدگاه و سیره معصومین(ع) و بخش پژوهش در سه رشته نظریه‌پردازی و پاسخ‌پژوهی، تحلیل و نقد کتب قرآن و عترت و تحقیقات قرآن و عترت برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش جشنواره کارکنان نیز در دو بخش شفاهی در رشته‌های هفت‌گانه حفظ و قرائت، بخش کتبی در دو رشته مفاهیم قرآنی و دیدگاه و سیره معصومین(ع) و بخش پژوهشی در رشته تحقیق یا مقاله قرآن و عترت برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مهلت ثبت‌نام تا تاریخ 31 فروردین سال 1392 است و ثبت‌نام نیز از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.uast.ac.ir صورت می‌گیرد.

فیض گفت: این جشنواره در دو سطح استانی و کشوری در دانشگاه جامع برگزار می‌شود، مرحله استانی جشنواره در اردیبهشت‌ماه 92 و مرحله کشوری جشنواره، در شهریورماه 92 است.

وی اظهار امیدواری کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد استقبال دانشجویان، مدرسان و کارکنان از جشنواره قرآن و عترت باشیم.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس