دانشگاه شيراز، ميزبان همايش ملّي ادبيات كودك و نوجوان

ایران کنفرانس

دانشگاه شيراز، ميزبان همايش ملی ادبيات كودك و نوجوان

چهارمين همايش ملّي ادبيات كودك و نوجوان، دهم و یازدهم ارديبهشت ماه جاری با حضور پژوهشگران، نويسندگان، منتقدان و نگارگران داستان‌هاي كودكان و نوجوانان در دانشگاه شيراز برگزار می شود

اين همايش توسط دانشگاه شيراز و با همكاري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان؛ اداره‌ی كل آموزش و پرورش و استانداري فارس اجرا مي‌گردد.

دكتر سعيد حسام‌پور، دبير علمي همايش در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي گفت: به دنبال فراخوان، نزديك 110 چكيده مقاله به دبيرخانه‌ی همايش ارسال شدند و پس از داوري، 40 مقاله براي ارائه در همايش انتخاب گرديدند.

رئيس بخش زبان و ادبيات فارسي دانشگاه شيراز افزود: از اين تعداد، 20 مقاله در قالب سخنراني و 20 مقاله به صورت پوستر در مدت دو روز برگزاري همايش ارائه مي‌شوند.

پيش از اين، سه همايش با موضوعات نقد و نظريه‌ی ادبيات كودك و نوجوان (سال 1387)؛ داستان كودك و نوجوان (سال 1388) و شعر كودك و نوجوان (سال 1390) در دانشگاه شيراز برگزار شده‌اند.

دكتر حسام‌پور اظهار داشت: محور اصلي همايش چهارم، تصويرگري داستان‌هاي كودكان و نوجوانان مي‌باشد و قرار است در همايش پنجم در سال 1394، رمان نوجوان به بحث و بررسي گذاشته شود.

وي ادامه داد: دو نشست تخصصي با عنوان: نقد و بررسي آثار خانم شعباني و آسيب‌شناسي داستان‌هاي تصويري در چهارمين همايش ملّي ادبيات كودك و نوجوان در دانشگاه شيراز برگزار مي‌شوند.

دبير علمي همايش با تأكيد بر لزوم حمايت از فعاليت‌هاي علمي انجام گرفته در حوزه‌ي ادبيات كودك و نوجوان، خاطرنشان كرد: در اين همايش، بخش ويژه‌ی جشنواره‌ی پژوهش در نظر گرفته شده است و در قالب آن، از پايان‌نامه‌هاي برتر دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري تقدير مي‌شود.

گفتني است آيين افتتاحيه‌ی چهارمين همايش ملّي ادبيات كودك و نوجوان، روز سه‌شنبه دهم ارديبهشت ماه ساعت 8 صبح در تالار علامه‌ جعفري واقع در دانشكده‌ی ادبيات و علوم انساني دانشگاه شيراز (پرديس ارم) برگزار مي‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس