برگزاری کنگره ی ملی بهداشت و بیماری های اسب در دانشگاه شيراز

ایران کنفرانس

برگزاری کنگره ی ملی بهداشت و بیماری های اسب در دانشگاه شيراز

دومين کنگره ی ملّی بهداشت و بيماري هاي اسب، روزهای بیست و هشتم و بیست و نهم فروردین ماه جاری در تالار دانشکده ی دامپزشکی دانشگاه شیراز برگزار شد.

در این کنگره ی دو روزه، بیش از 300 نفر از اساتید، دانشجویان و پژوهشگران سراسر کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اين برنامه با هدف گسترش دانش و تبادل آخرين دستاوردهاي علمي تحقيقاتي فعالان، پژوهشگران و انديشمندان مراكز پژوهشي و دانشگاهي كشور ترتيب يافت و با تأکيد بر بازآموزي علوم باليني اجرا شد.

برپایی نمايشگاه صنایع وابسته به اسب و برگزاری پانل های تخصصی و کارگاه های آموزشی به صورت تئوری و عملی از دیگر بخش های دومين کنگره ی ملّی بهداشت و بيماري هاي اسب بود.

دکتر محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز در آیین افتتاحیه ی کنگره ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان، به بیان گوشه ای از توانمندی ها و افتخارات این دانشگاه پرداخت.

دبیر اجرایی کنگره هم گفت: به دنبال فراخوان، بالغ بر 400 مقاله به دبیرخانه ی کنگره ارسال گردیدند و پس از داوری توسط اساتید متخصص، 313 مقاله برای ارائه پذیرفته شدند.

دکتر عليرضا رعايت جهرمي افزود: 74 مقاله در قالب سخنرانی و 239 مقاله به صورت پوستر در مدت 2 روز برگزاری کنگره ارائه می شوند.

دبیر علمی کنگره نیز اظهار داشت: امروزه پيشرفت علوم و صنايع وابسته به اسب در جهان، آن را به عنوان صنعتي گسترده شناسانده و ميليون‌ها دلار در اين زمينه در حال سرمايه گذاري و تبادل است.

دکتر ابوتراب طباطبایی نائینی تصریح کرد: از اسب در زمینه های ورزشی، تولیدی و تهیه ی واکسن و سرم های انسانی و دامی استفاده می شود.

 

مشروح کامل خبر در خبرنامه ی الکترونیکی روابط عمومی دانشگاه شیراز موجود است.http://khabar.shirazu.ac.ir

 

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس